-->

adsense

26 Aralık 2016 Pazartesi

ANILARLA BLOGGERLAR-2

Selamlar bugün bloguma anılarıyla konuk olacak blogger sevgili SİYAH BEYAZ BİR HAYAT BU Son derece severek takip ettiğim blogu sakin,huzurlu bir mekan.Zaman zaman hayatından kesitler zaman zaman kozmetik bazende gezip gördüğü yerleri anlatıyor blogunda.Mesela beğendiği bir mekan olan KARAMELİ-YAŞAMKENT yazısını mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum.Uçan kuşlar temalı blogunda yepyeni bir yaşam keşfedeceksiniz.Bana konuk olduğu için arkadaşıma teşekkür ediyorum ve sizin için yazmış olduğu anısını keyifle okumanızı diliyorum.Eğer sizde bloguma bir anınızla konuk olmak isterseniz maillerinizi kelebeketkisi39@gmail.com adresine bekliyorum.
Herkese selamlar...

Ben siyahbeyazbirhayatbu, namı diğer Kardelen Blog, Kübra işte... Bugun sizlere Remziye Teyze'mden bahsetmek istiyorum. Remziye Teyze'm annemin en yakın arkadaşlarından biriydi. Yaklaşık 3 hafta önce kaybettik biz onu. 

30 yıllık arkadaşı diyebilirim. Tabiki bir grupları vardı, en güzel sohbetlerini orada yaparlardı. Allah inancı onun da fazlaydı. Hırslıydı, kurumda önce dil puanı dediler 45'inden sonra dil kursuna gitti, aldı da istenilen puanı. 

Burdan teee Rusya'ya gitti. Hem de Petersburg'a. Tam mutlu olacakken hastalandı, kendi de şoke oldu. O soğuk havalarda hastane yolunu tuttu... Testler, o bu şu...Annesini, babasını, kardeşini de almıştı yanına... Sonrası mı kabus...

Önce ameliyat dediler... Ameliyat oldu... Sonra tedavi dediler ve ülkesine geri döndü... Asla yılmadı ama, bana kızardı "Kızım az gül be gülsene, Şaban da seni güldürmüyor, Cem de...Ayrıca ne bu bakışlar? Hasta benim" 

Burda gücüyle, azmiyle yendi de hastalığı başlarda... Vallahi afet-i devran gibi giyinirdi, sallardı asfaltı... 

Sonra İstanbul'a gittiler, vallahi tüm grup...

Üstüne de gezdiler tozdular...

Sonra döndü ağrıları oldu, meğer acıması kalleş başka yerde görülmüş...

Yemin ederim yılmadı benim teyzem...

Yine atlattı...

Örtündü, ücretsiz izne ayrıldı... 

Yılmadı...

Annem

Diğer melekler destek çıktı...Yılmadı...

Ailesine sahip çıktı, harika bir abla oldu... Bizi evlat bildi...

Tuttular bana ailecek dua ettiler... Hatta yazdılar çizdiler, artık ne anlarsanız... Sonrasında acımasız illet karnında dayanılmaz ağrılara sebep oldu... Hastaneye yattı...

Orda da sonu oldu...

Ondan tek şey öğrendim ben:

"Sende meşale olmasın, başkasında olsun, her gülün o meşaleyi söndürecek"

Remziye Teyze'm gitti... Ama gülleri bende kaldı...

Herkese selam olsun...

Sonsuz teşekkürler...

22 yorum:

  1. çok severim kendisini ve içtenliğini :)

    YanıtlaSil
  2. ay kıyamam teyzeye yaa nasıl da iyi biriymiş.

    YanıtlaSil
  3. Mücadeleci insanları pek severim.Teyzeyi de takdir ettim :)

    YanıtlaSil
  4. yer verdin ya blogunda... anlattım ya...çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım seni burada ağırlamak beni çok mutlu etti bloguma değer verip yazını gönderdiğin için beni çok çok sevindirdin:))

      Sil
  5. MEkanı cennet olsun..Anılar bazen kahkaha attırıyor bazende hüzünlendiriyor..Bir yaşam savaşı işte.Geriye kalan anılar ,sevgi cümleleri..Hayat kısa...

    YanıtlaSil
  6. Hem yaşantısı, hem hastalığı ile örnek olmuş. Mekanı cennet olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. çok ıyıydı...herkese ıyılıgı dokundu...

      Sil
  8. Başı sağolsun mekanı cennet olsun Rabbım geride kalanlara sabırlar versin inşallah ...Böyle güzel yürekli insanları sevgiyle ve geride bıraktıkları güzel anılarla anmak çok güzel ve bir taraftan da üzücü ama işte hayat ...Gönlünüzde daha nice güzel insanlar güzel anılar biriktirmek dileğiyle .herkesin ..sevgiler ....

    YanıtlaSil
  9. Kübra çok güzel yazmış yine... duygulandım... mekanı cennet olsun Remziye Teyzesi'nin...

    YanıtlaSil
  10. ama nasıl bir hüzünmüş o öyle burgu burgu yüreğe giren.....

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Mekanı cennet olsun, ne güzel bir insanmış.

    YanıtlaSil
  12. Ayyy Allah mekanını cennet eylesin.

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.