-->

adsense

30 Kasım 2016 Çarşamba

THE PINK ELLYS MAKYAJ ÜRÜNLERİ

Selamlar bugün yepyeni bir Türk markası olan THE PİNK ELLYS ürünlerini anlatmak istiyorum.Ürünler pin up kız temasıyla oldukça canlı,neşeli ambalajlara sahip.
İlk kullandığımda kaliteleri gerçekten beni hayrete düşürdü.Ülkemizde bu kadar başarılı ürünlerin üretilmesi çok hoş.Gerçekten tasarımları,pigmentasyonları ile ileride çok duyacağımız bir marka olmaya aday The Pink Ellys.
Öncelikle bana gelen ürünleri toplu olarak görmek gerekirse.Kalem rujları,fondöten-kapatıcı,highlighter,far paleti,fırça,kaş kalemi ile hemen hemen bütün koleksiyonu denemek imkanı bulduğum için çok mutlu olduğumu söylemeliyim.
Gerçekten karton ambalajları ve pin-up teması ile çok hoş görünüyorlar değil mi?

Marka yüzü olan Miss Ellys retro yıllarını,1950-60'lardaki Amerikan kadınlarını temsil ediyor.Ürünler Türkiyede üretilmesine rağmen kaş kalemi,yeni çıkacak rimel,dipliner gibi bazı ürünleri İtalya dan ithal edilmekte yani Made in Italy.İçeriklerinin de oldukça temiz olduğu dikkatimi çekti,ürünler paraben içermiyor ve hayvanlar üzerinde deney yapılmıyor,doğrusu bir Türk markası olmasından gurur duydum.
Far paletinin ambalajı öncelikle vurdu beni sonra renkleri görünce gözlerim kamaştı.
Yumuşacık,sürümü kolay ve son derece sıcak pigmentasyonlu renkleri kullandığımda hayran kaldığımı söylemeliyim.
Hiç beklemediğim bir performanstı gerçekten.Her bir renk günlük kullanıma uygun ve güzel.Tozutma problemi var ama bu benim için hiç sorun değil.
En sevdiğim rengin Sahara olduğu palette her bir renk birbiriyle uyumlu ve göz alıcı.

Şmapanyalar,kremler,kahveler ilk günler hiç elimden düşmedi.
İçinde aynası olması da güzel düşünülmüş bir ayrıntı bir aplikatörü de var ama hiç kullanmadım.
Fondoten ve allıklarına geliyor sıra gene çok cici ambalajlar düşünülmüş.
Solda bulunan stick kapatıcı-fondöten kapatıcı olarak kullandım ve oldukça başarılı buldum ürünü.Sağ tarafta bulunan allık ve aydınlatıcı ise gene oldukça başarılı.Ürünlerin çift taraflı tasarlanması kullanım açısından oldukça pratiklik sağlamış.Allık kısmını da renk vermesi ve dağıtılmasının kolay olması açısından güzel buldum fakat çok kalıcı olduğunu söyleyemem.
Aydınlatıcıyı da kullandım ve verdiği ışıltıyı tam ayarında buldum.
Acaba kullandıkça ambalajın üzerindeki baskılar gider mi diye düşünüyorum.Henüz böyle bir şey olmadı ama silinen ambalajları kullanmamak gibi bir huyum var.
Renk çok güzel ve yanakta duruşu da doğal tam ayarında.
Sıra geldi kalem rujlara bendeki renkler Chestnut,fig,pomegranate.Her bir ürünün üzerine küçük notlar düşülmesi ne kadar ince bir ayrıntı.
Yarı mat yapıda ilk sürüşte tam rengini veren son derece başarılı rujlar.Alt kısmından çevirerek açabilirsiniz.
Gene pin-up temalı ambalajları harika.
Gelelim kaş kalemine bendeki 03 Chestnut kestane rengi olan kalemin ucundaki kaş fırçasını da çok sevdim.

Kaş doldurmasını oldukça başarılı bulduğum üründe her ayrıntının düşünülmesi çok hoşuma gitti.
Sürümü ve renk vermesi oldukça başarılı.
Ayrıca sürüldükten sonra akşama kadar bozulmadan kaldığını da belirtmeliyim.

Son olarak far fırçası var.Yani far fırçası da başarılı bir ürün yumuşak kılları ve uygulamasını başarılı buldum.
Sonuç olarak nerdeyse tüm ürünlerini denediğim markayı gayet başarılı buldum.Ülkemiz tarafından üretilen böyle kaliteli ürünleri kullanmak ayrı bir mutluluktu benim için.

Peki nereden alabiliriz bu ürünleri diyorsanız şimdilik COSMOHOME  ve THE PINK ELLYS SHOP dan ulaşabilirsiniz.Sevgiler...

32 yorum:

  1. ayyy sırf ambalajı için alınır :) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. ambalajlar özellikle çok şirin far paletinin renklerini de çok beğendim güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel böyle ürünlerin Türk malı olması ambalajları çok hoşmuş gerçekten gurur duydum :)kaliteleri de iyi o zaman başka ne denir? :)

    YanıtlaSil
  4. Türk firmalarının böyle ürünler çıkarmaları çok güzel... Ambalajları çok şirinmiş ve genel olarak da performanslarının memnun edici olmasına çok sevindim😊 Güle güle kullanın❤️

    YanıtlaSil
  5. Ben de ürünleri genel olarak çok sevdim; özellikle stick fondöten, allık ve rujdan hiç beklemediğim kadar iyi performans aldım! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. Tasarım olarak çok şıklar ve temiz içerikli Türk markası olması da çok grur verici

    YanıtlaSil
  7. Oldukca fazla gördügüm ürünler bu aralar güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Ambalajları çok eğlenceli bence güzel düşünmüşler :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. kutu ne tatlıymış ya eski bi havası var sankii :)

    YanıtlaSil
  10. Ben özellikle nude palete bayıldım. Sürünce krem gibi oluyor :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. hepsi çok güzel. markanın tasarımları takdir edilesi gerçekten, rujlarını çok merak ediyorum =) mutlu günlerde kullanın =)

    YanıtlaSil
  12. Sunumu hakikatten çok hoş

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Ambalajları bile çok şirin ve dikkat çekici gerçekten.
    Bu kadar övgü duyduğum bu markanın ürünlerini denemek isterim bende canım.
    Keyifle kullan hepsini.Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. İnanılmaz beğeniyorum bu markanın ürünlerini. Hepsi de birbirinden güzel görünüyor, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama gerçekten güzeller sağol canım:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.