-->

adsense

30 Ekim 2016 Pazar

İSTANBUL ERKEĞİ HASSECRET-İLKER ÖZMESTÇİ

Selamlar bir yazarın kitabını okuyup beğendiğimde devamında yazmış olduğu kitapları da okumayı seviyorum.İlker Özmestçi'nin İstanbul Erkeği adlı kitabının genişletilmiş baskısını Bittin Oğlum Sen kitabını okuduktan sonra okumak nasip oldu.Bittin Oğlum Sen kitap yorumumu okumak isterseniz TIK TIK


İlker Özmestçi bu kitabında da kadın erkek ilişkilerini son derece eğlenceli,ilgi çekici bir dille anlatmayı başarmış.Modern çağın modern erkeklerinin aşk,kadın ve kısa süreli ilişkiler hakkındaki görüşlerini yansıtan detayları kitapta farklı bir bakış açısıyla yakalayabilmek mümkün.
Kitap ağdalı bir dille yazılmamış,sizi sıkmıyor ve özellikle bekar ya da karmaşık bir ilişkinin içindeyseniz oldukça da ilginizi çekiyor.Çok kısa sürede okuyup bitirdiğim kitapta İlker Özmestçi anılarına da yer vermiş.Ben zaten insanların hayat deneyimlerini dile getirmelerine bayılıyorum.Etrafımızdaki insanların başlarına gelenleri,hatalarını,anılarını okumak benim için büyük zevkti.
Bestseller listesine girmiş olan kitabın benim elimde 24.baskısı mevcut ve sanırım bu kadar çok seveni varken daha yeni baskıları da olacaktır.Destek yayınlarından çıkan kitabımız dolu dolu 240 sayfa.Keyifli okumalar...

4 yorum:

  1. Bu tarz kitapları seviyorum. İlgimi çekti gerçekten. Öneri için teşekkürler. İlk fırsatta alıp okuyacağım :)

    YanıtlaSil
  2. İlgimi çekti :) Görsem alabilirim

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.