İlker Özmestçi

İSTANBUL ERKEĞİ HASSECRET- İLKER ÖZMESTÇİ

Bir yazarın kitabını okuyup beğendiğimde devamında yazmış olduğu kitapları da okumayı seviyorum. İlker Özmestçi'nin İstanbul Erkeği adlı kitabının genişletilmiş baskısını Bittin Oğlum Sen kitabını okuduktan sonra okumak nasip oldu.

İlker Özmestçi kitapları yorumlarımızı okumalısınız: Bittin Oğlum Sen


İlker Özmestçi İstanbul Erkeği Hassecret kitabında da kadın erkek ilişkilerini son derece eğlenceli, ilgi çekici bir dille anlatmayı başarmış. Modern çağın modern erkeklerinin aşk, kadın ve kısa süreli ilişkiler hakkındaki görüşlerini yansıtan detayları kitapta farklı bir bakış açısıyla yakalayabilmek mümkün.

İstanbul Erkeği Hassecret İlker Özmestçi tarafından yazılmış eğlenceli bir kitap


İstanbul Erkeği Hassecret kitabı İlker Özmestçi tarafından ağdalı bir dille yazılmamış, sizi sıkmıyor ve özellikle bekar ya da karmaşık bir ilişkinin içindeyseniz oldukça da ilginizi çekiyor. Çok kısa sürede okuyup bitirdiğim kitapta İlker Özmestçi anılarına da yer vermiş. Ben zaten insanların hayat deneyimlerini dile getirmelerine bayılıyorum. Etrafımızdaki insanların başlarına gelenleri, hatalarını, anılarını okumak benim için büyük zevkti.

İlker Özmestçi kitapları

Bestseller listesine girmiş olan kitabın benim elimde 24.baskısı mevcut ve sanırım bu kadar çok seveni varken daha yeni baskıları da olacaktır. Destek yayınlarından çıkan İstanbul Erkeği Hassecret dolu dolu 240 sayfa.Keyifli okumalar...

4 Yorumlar

  1. Bu tarz kitapları seviyorum. İlgimi çekti gerçekten. Öneri için teşekkürler. İlk fırsatta alıp okuyacağım :)

    YanıtlaSil
  2. İlgimi çekti :) Görsem alabilirim

    YanıtlaSil