-->

adsense

17 Ekim 2016 Pazartesi

I LOVE MAKEUP DEATH BY CHOCOLATE FAR PALETİ

Selamlar ne yazık ki ülkemizde satılmayan bir İngiliz markası olan Makeup Revolution  özellikle far paletleri ve allıklarıyla bayanları cezbediyor.Ayrıca cruelty free bir marka olması da en çok hoşuma giden özelliklerinden.Uygun fiyatlarıyla tüm dünya kadınlarının gözdesiyken burada olmaması gerçekten beni üzüyor.


I LOVE MAKEUP'da MAKEUP REVOLUTION markasının bir yan markası diyebiliriz.Özellikle pahalı markaların gayet başarılı muadillerini üreten bir marka.Şu ambalajın güzelliğine,şıklığına bakarmısınız.Oldukça da sağlam elinizde kalacak gibi değil yani.


Paleti açınca görüldüğü gibi her rengin adının yazılı olduğu bir muhafaza karşılıyor bizi.Üzerinde koskoca bir aynası var.İçinde çift taraflı bir aplikatörü var.Hemen kokluyorum ve evet mis gibi kakao kokuyor farlar.
Sol üstte ve sağ altta iki tane kocaman baz olarak kullanılabilecek açık renkli far var.Biri toz şeklinde birisi de kremsi.16 renkten oluşan palet hiçte küçük değil bol bol kullanılabilir.Ne yazık ki renkleri bir türlü tam yansıtamadım ama bronzlar,ışıltılı altınlar,kahvelerle gerçekten çok güzel renkler.

6 adet far mat diğerleri ışıltılı kremsi yapıları ve pigmentasyonları harika.Gözünüze kolayca sürüp,dağıtabiliyorsunuz ve tüm gün orada kalıyorlar.Bazsız dahi gerçekten çok başarılılar.
Gece ve gündüz makyajında kullanılabilecek renkler mevcut.Göz zevkine de hitap edince benim için vazgeçilmezler arasına girdi bile.
Sürümü gayet kolay,kalıcı,renkler harika,fiyatı uygun,ambalajı şık,pigmentasyonu güzel daha ne olsun ki?Sevgiler...

16 yorum:

  1. Ben bu paletleri çok merak ediyorum ama Londra'ya gittiğimde standı bomboştu :/ güle güle kullan!!!

    YanıtlaSil
  2. Ambalaj da renkler de harika keşke satılsa buralarda :)

    YanıtlaSil
  3. Too faced chocolate paletin benzeri bu şimdi bakınca baya da benziyor güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  4. Renkler harikaymıs ya keske alabilseymişim. Bayıldım cok teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir gün gelir buraya da:))

      Sil
  5. Merhabalarrr kelebeketkisi..Bu paletin ambalajı ne kadar tatlı,iştah açıcı,ağız sulandırıcıymış böyle.Bayıldım ben.Bir de kakao kokusu ohhhh misss....İyi,güzel günlerde kullanın...Blogunuzu yeni keşfettim.Google+ çevrelere ekledim hemen.Ben de sizi http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ben bu farları çokk çokk beğendimm :)

    YanıtlaSil
  7. Renkler müthiş, aklıma girme lütfen :)))

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.