-->

adsense

9 Eylül 2016 Cuma

CYBER SHINE OKSİJEN KÖPÜKLÜ YÜZ TEMİZLEYİCİ

Selamlar her fırsatta LIMONIAN online alışveriş sitesini ne kadar ciddi,işine önem veren ve kaliteli bulduğumu belirtiyorum.Sitenin profesyonelliğinin yanısıra satılan ürünlerin kalitesi de tartışılmaz.Korenin en ünlü markalarını bizimle son derece uygun fiyatlara tanıştıran siteden  çok sevdiğim bir ürünü anlatacağım size.Oseque markasına ait Cyber shine yüz temizleyiciyi yaklaşık bir aydır kullanıyorum.

Ürünümüz 120 ml.lik oldukça büyük ve şık bir ambalaja sahip.Ürün oldukça bereketli her gün kullanmama rağmen hala bitiremedim.
Ürün cildi derinlemesine temizlemeyi vaat ediyor.Temizlemenin yanında Gigawhite,Vitamin C,E,niasinamit ile cildi besliyor.Siyah noktaları gideriyor ve sebum üretimini kontrol altına alıyor.

Kore de 13 milyon adet satan ürünümüz elimize jel kıvamında geliyor.Sonra bu jeli kuru olan yüzümüze yayıyoruz.

Bir dakika sonra hava ile temas eden ürün köpürüyor ve tüm cildimizi kaplıyor sonra yüzümüzü yıkayarak temizliyoruz.Ben makyajlı ya da makyajsız iki durumda da kullandım ürünü.Her ikisinde de oldukça güzel bir temizlik sağladı.Sadece göz makyajında biraz rimel kalıntıları kaldığını gördüm.Bu yüzden göz makyajımın kabasını aldıktan sonra ürünü uyguladım ve sonuç mükemmeldi.
Kullandıktan sonra cildimde herhangi bir gerginlik hissetmedim.Cildimde alerji yapmadı.Ürünün hafif ve çok hoş bir kokusu var oldukça sevdim.Makyaj kalıntılarını ve yağları ciltten temizlemesini gayet başarılı buldum.Yüz temizlemek son derece zevkli bir hale geliyor gerçekten eğleniyor insan.
Uyguladıktan sonra cildimin canlı,parlak ve renginin açıldığını fark ettim.Siyah noktam olmadığı için yok olup olmadığını bilemiyorum.Ama genel olarak son derece başarılı buldum ürünü üstelik fiyatı da sadece 35 lira.Herkesin alabileceği bir fiyata bu başarılı ürünü bulabilmek gerçekten güzel.Ürün hakkında daha geniş bilgi almak isterseniz sizi ŞURADAN alayım sevgiler...

11 yorum:

  1. Ürünü inceledim sanırım sipariş vereceğim:) Kendim için sabah hediyesi:) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Benim yaptığım makyajı temizleme performansını süper bulmasam da gece yatmadan önce yaptığım cilt temizliğinde aldığım sonucu sevmiştim. Fakat, ben böyle aşamalı temizleyicileri kullanmaktan yoruluyorum :D O yüzden yenisini almayı düşünmedim; fakat, üşengeç olmayan insanlar için hoş bir ürün :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. güzel bir ürüne benziyor cidden, yazı için teşekkürler canım, not ettim =))

    YanıtlaSil
  4. Merak ettiğim ürünler arasında. Güzel günlerde kullan sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Performansına göre fiyatı iyiymiş değerlendirebilirim. kelebek etkisi butonunu çok beğeniyorum bende yapmaya şalıştım ama olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tasarım masallarına yaptırdım tasarımımı çok memnunum:))

      Sil
  6. merhaba, içerik bilgileri temiz mi acaba ? sülfat içeriyor sanırım ikinci sırada

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.