-->

adsense

15 Haziran 2016 Çarşamba

TAVSİYE KANALININ YENİ KAMPANYASI PINAR LABNE

 Geçtiğimiz ay Tavsiye Kanalından son derece şık bir paket aldım.Pınar Labne kampanya paketi son derece hoş detaylarla süslenmişti.Makarna soslarında ya da Cheesecake yapımında kullandığım Pınar Labne Peynir'in farklı yemek tariflerinde kullanıldığı yemek kitabına bayıldım.İndirim kuponlarını hemen komşulara,akrabalara dağıttım.Melek şeklindeki magnet buzdolabımda yerini aldı.Sıra geldi farklı tariflerde yıllardır kullandığım Pınar Labne Peyniri denemeye.Teşekkürler Tavsiye Kanalı
Sizi kampanya resimleriyle baş başa bırakıyorum Sevgiler...






10 yorum:

  1. tarif defteride olması çok güzel olmuşş��

    YanıtlaSil
  2. Labne diyince ilk aklıma gelen bu oluyor :) çok seviyorum.. Özellikle çocuklar kahvaltıda bu varsa sadece bundan yiyor.

    YanıtlaSil
  3. bayılırım labneye afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  4. Labne krem peyniri anneme sabah kahvaltısı için mutlaka aldırıyorum :)) Reçelle yemesi çok zevkli :)

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.