Selamlar Flormar'ın dönem dönem çıkardığı koleksiyon ürünleri daha sonra son derece uygun fiyatla satılmaya başlıyor.Bu dönemleri kaçırmamaya çalışıyorum bu şekilde bunun gibi ürünleri 5- 10 lira gibi bir fiyata edinebiliyorum.Bugün size anlatacağım ürünü Color Madness koleksiyonundan Fusion Baked Missed in Heaven adlı farı.
12 rengi vardı benim gönlümü çalan bu renk oldu.Terracota tarzında üretilen farın içinde Pembe renk hakim ama siyah ve beyaz parçalarla harmanlanmış.
Islak ya da kuru kullanılabilecek farı baz ile ya da bazsız denedim her ikisinde de performansı çok güzeldi.Özellikle renkleri birbirine karıştırıp sürdüğümde gerçekten güzel bir görünüm ortaya çıkıyor sanki ok uğraşılmış ve gölgeli makyaj yapmışız gibi.
Bu yüzden vaktim olmadığında elimin ilk gittiği far bu oluyor.Dağılması,sürülmesi gayet kolay.Şu sıralar sitesinde hala satışta olan farın bir çok rengi tükenmiş ve fiyatı 7.50 lira incelemek isterseniz TIK TIK
Işıltılı,kolay bir makyaj için düşünülebilecek güzel bir alternatif.Ambalajıda oldukça renkli ve sağlam uzun süredir kullanmama rağmen bir kırılma olmadı.İçeriği için aşağıdaki resmi inceleyebilirsiniz.Sevgiler...

16 Yorumlar

  1. yaza da çok uygunmuş tonları :)

    YanıtlaSil
  2. Ambalajında çok iddialı gibi gelmişti ancak, swatchta görünce gerçekten çok çok güzelmiş :) Mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. rengi harikaymış ben de başka bir renk almıştım sanıyorum :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir türlü rastlayıpta alamadım diğer renklerini

      Sil
  4. Bende başka bir rengi vardı ama fazla pırıltılı geldiği için pek kullanamadım. Bu arada ben de Flormar ürünlerini ilk satış fiyatından alamıyorum; bir süre sonra 5-10 TL'ye düşeceğini bilince elim gitmiyor :)) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende bekliyorum nasılsa koleksiyon ürünleri ucuzluyor:))

      Sil
  5. bu farlardan bir tane de bende var ama henüz açıp kullanmadım. karışım rengi güzeldir, güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan şekerim :D

    YanıtlaSil