-->

adsense

13 Mayıs 2016 Cuma

LOLITA LEMPICKA FEMININE EDP

 Selamlar aranızda kaç kişi insanın aklını başından alan kokuları seviyor?Ben gerçekten ne olduğu tam anlaşılamayan,yürürken insanı bir anlığına durduran,çevresine baktıran kokulara bayılıyorum.İşte bugün konuğumuz olan parfümde bu tür kokuların en ünlülerinden biri seveni de var ölesiye nefret edeni de.


   Parfümümüz son derece hoş bir tasarıma sahip elma şeklinde.Sadece ambalajı için bile bitirmek istemiyor insan.Ayrıca bir kapağı yok elma sapına basıp sıkıyorsunuz parfümü gerçekten çok orijinal.

   Ben bu seti Gratis'ten indirimde 69 lira gibi son derece uygun bir fiyata satın almıştım.İçinde ayrıca el ve vücut kremide bulunmakta.Orijinal parfümleri genelde güvenilir yerlerden almayı seviyorum.Çünkü bir kere normal bir kozmetikçiden aldığım parfümün orijinal çıkmamıştı ve gidip değiştirmek istediğimde satıcı ürünün orijinal olduğunu ve değiştirmeyeceklerini söylemişti.O günden beri kesinlikle güvenmediğim yerlerden parfüm almıyorum.
Evet gelelim lila renkli ve desenli şişesiyle hiç bitirmek istemediğim parfümüme.Öncelikle ürün özellikleri:
Esans: Çiçeksi, Ferah Canlılık, duygusallık, parıltı ve şehvet. Aşkına tutku ile bağlı kadının kokusu. Masala kadar güzel ve masallar kadar tutkulu. Tepe Notası: Amerana Kirazı Kalp Notası: Menekşe, Vanilya Dip Notası: Süsen, Meyan, Anason

Bendeki parfüm küçük boy 30 ml. yanındaki losyon ise 50 ml. olarak satılmakta.Parfüm dediğim gibi son derece sıra dışı; kokuları tanımlamak zordur ama bu parfümü anlatmak daha da zor.Parfümü sıktıktan sonra kokusu değişiyor ve şekilleniyor.İlk olarak ne kokuyor ki bu diyorsunuz sonra yavaş yavaş yasemin,menekşe ve limon kokularının arasından vanilya aromasını hissediyorsunuz.Çiçek kokularının arasından gelen şekerli bir nota işte buna bayılıyorum.İlk anda ağırken yavaş yavaş çiçeksi bir anlama bürünüyor ve hafifliyor.Kalıcılığı benim için çok yeterli değil bu yüzden arada tazeliyorum.Bu koku en çok Angel adlı parfüme benzetiliyor bende yaklaşık 8 yıl sadece Angel kullandığım için sanırım bu kokuyu çok sevdim.Özlemişmiyim ne eski kokumu.



Bu parfüm hakkında okuduğum yorumlardan anladığım kadarıyla her tende farklı bir notaya dönüştüğü.Bazısı menekşe kokusunu alırken bazısı kokuyu rakıya bile benzetmiş.İşte bu yüzden seveni kadar sevmeyeni de bulunmakta.Bu yüzden imkanınız varsa mutlaka almadan önce deneyin bence.Bahar ayları için son derece uygun olan koku yaz ayları için biraz ağır kaçabilir.


Evet sonuç olarak çok severek kullanacağım bittiğinde sıkılmamış olursam yenisini alabileceğim bir koku oldu kendisi.Sevgiler...



8 yorum:

  1. Bu parfümün ambalajına bayılırken kokusunu sevemeyenlerdenim benim tenime uymuyor mağlesef. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Kokuyu tarif ettiklerinden kestiremesem de şişesine bayılıyorum, orası kesin! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. çok uyguna almışsın bunun kokusu da şahanedir güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    ne kadar güzel ve tatlı şişesi varmış bayıldımmmmm.

    İlk fırsatta koklamaya gideceğim bu şirineyi <3

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.