Selamlar bugün güzel bir temizlik yaptıktan sonra bütün işler bitti ve herkes yattı.Bende hemen kaçayım bloguma biraz içimi dökeyim dedim.Umarım keyifli bir pazar yazısı olur sizin için o zaman başlayalım.

-Bir çekiliş başlattım bu sadece bloga özel bir çekiliş hiç katılım olmaz derken bir baktım elli kadar katılım olmuş çok şaşırdım ve hala blog okuyanların olduğunu görmekten mutlu oldum.Sizde ufak hediyelerimin olduğu şartsız sayılabilecek çekilişime katılmak isterseniz BURAYA TIKLAYIN LÜTFEN.

-Az önce baktım yorumlarım bayağı birikmiş bir iki tanesini yayınladım ama yazı yazmak istediğim için daha sonraya erteledim gerisini lütfen bana kızmayın hepsi yayınlanacak ve geri dönüş yapılacak evdeki şu ütü yığını biter bitmez.Bana değer verip yorumlarınızı eksik etmediğiniz için çok teşekkürler hepinizi seviyorum.

-Blogumda taslak halinde sadece bir yazım kaldığına inanamıyorum kenarda yazım olmazsa rahat edemiyorum.Ya yazamazsam panik atağım tuttu gene en kısa sürede bir kaç yazı yazmam gerekiyor.

-Hadi biraz dedikodu yapalım.Ama bu bölümü okumadan BU YAZIMI okuyarak olayı hatırlamalısınız.Evet efendim bundan bir ay önce gece geç vakitte yatmaya hazırlanırken birden instagram hesabıma bir dm geldi.Bu çekilişine katıldığım bayan yazmış kusura bakmayın geciktim kuğunuzu yollayacağım adresinizi tekrar verir misiniz diye.Ağzım açık kaldı akşam akşam çok güldüm biraz sohbet ettik bayanla hala unutmadınız mı diye sordum unutmamış işlerinin yoğunluğundan bir türlü fırsat bulamamış bu arada birinci olan kişide tatil hakkını hala kullanamamış bazı sorunlar çıkmış çok merak edenler vardı.Neyse adresimi verdim aradan bir ay kadar vakit geçti iki gün önce gene bir dm bugün yollayacağım kuğunuzu diye takip nosunuda yollayacağım yazmıştı bayan çok teşekkür ettim.O gün bekledim takip no su gelmedi.Hala da bildirmedi.Ne dersiniz yollamış mıdır kuğularımı?Yollamışsa pazartesi elime geçer bende bir yazı hazırlarım ve şöyle derim"O KUĞU BURAYA GELDİ."Meraktan öleceğim valla:))

-Ben şimdiye kadar hep Lila kutu alıyordum.Günlerdir Vanilya kutuya kafayı takmıştım hemen hemen bütün yazıları okudum,videoları izledim.En sonunda Nisan kutusunu aldım ve kutu elime ulaştı.55 lira verdim kutuya ve sevdim mi?Bayıldım içinden neler neler çıktı.Detaylı yazısını yazacağım fotoğrafları yükleyince ama verdiğim paraya değdi.Bir kaç ay daha alıp iyice anlamak istiyorum.Yeni takıntım da bu işte.

-İş hayatı her zamankinden daha yorucu geçiyor.Yaşlandım artık galiba evden çıkmak yorulmak için yeterli kafa dağıtmak için bloga gelmek beni en mutlu eden şey.Yaz gelsin artık yeni yeni yerlere gidelim yeni anılar biriktirelim sıkıldım.

-Daha önce ŞURADA çok sevdiğim büyük görümcemin vefatından bahsetmiştim.Tabii hala kimsenin tadı tuzu yok.Özellikle küçük görümcem çok kötü durumda geçen hafta onun cep telefonuna bir tur mesajı geldi.Kapadokya gezisiydi "Gidelim mi?"diye sordu.Hiç turla bir yere gitmemiştim ama sırf o biraz açılır belki diye kabul ettim.Apar topar hazırlandık kız kıza kısacık bir geziye çıktık.Son derece sıkıcı olur diye düşünürken.İki gün boyunca hayat durdu bizim için.O kadar eğlenceli geçti ki anlatamam son derece kaliteli bir tur şirketi ve neşeli 27 kişilik bir grupla harika iki gün geçirdik.Tur şirketi her detayı düşünmüştü rehber eşliğinde kiliseleri,açık hava müzelerini gezdik akşam Türk Gecesine gittik.
   Son derece güzel bir dans topluluğunun uyarladığı gösterileri yüzlerce Japon turistle birlikte izledik.Lüks bir otelde kalarak Japon mutfağından yemekler yedik.Ertesi günü yeraltı şehirlerini gezerek,Ihlara vadisinde dere kenarında yürüyüş yaptık ve gene dere kıyısında bir lokantada balıklarımızı yedik.Yanımızda iki küçük kız çocuğu olmasına rağmen hiç bir problem çıkmadı.Çocuklar her dakikasından büyük zevk aldı.
   Kafiledeki herkes aile gibiydi.Akşam Kayseri de ki bir lunaparkta küçük kızlar hariç herkes hız trenine binerek adrenalinin en yükseğe ulaştığı noktada geziyi noktaladık.Dönüş yolunda herkes gerçek hayata döndüğü için ağlıyordu.İş güç aklımıza geldi ama iki günlüğüne hayat bizim için durdu hiç bir derdimizi hatırlamadık.Sabah eve geldiğimde mutluluktan uçuyordum.Sonra haberleri açtım ve ben bu dünyada değilken olan olayları duyunca bütün dünyam yıkıldı.Artık haber izlememe kararı aldım.Beni mutsuz ediyor.Arada değişiklik yapmak asla lüks değil ihtiyaç hala o anları hatırlayıp gülümsüyorum.Şimdi bekleyeceğim en sıkıldım anda tekrar o tur şirketinin kapısını çalıp başka bir yerde bana hazırladıkları peri dünyasına dalacağım.

-Geçenlerde uzun süredir görmediğim birini gördüm bana "Aaa ne kadar yaşlanmışsın"dedi.Bende karşılığında "Sende acayip kilo almışsın tanıyamadım"dedim.Neden insanlar bu kadar kötü,kıskanç,insanı üzmeye çalışıyor hiç bilmiyorum ama hayatımda asla yerleri yok.Toplumda ki kadınlar oldukça ilginç biraz havalıysan,bakımlıysan seni ezmek için hiç bir fırsatı kaçırmıyorlar.Kadın kadının en büyük düşmanı ne yazık ki.

Evet son zamanlarda olanlar bunlardı anlattım içimi döktüm kaç kişi okur bilmiyorum,kaç kişi sıkılır ya da bana kızar inanın hiç bilmiyorum ama ben sevgili bloguma kendimden bazı şeyler katmak istiyorum sadece.Yazdıkça açılıyorum seviyorum yazmayı bir şeyler paylaşmayı.Sonraki yazılarımda görüşmek üzere.Sevgiler...

10 Yorumlar

1. Hemen her kadında aynı telaş. Çalışsın çalışmasın muhakkak farklı sorumlulukları var. Ben de şu saatte oturuyorum. Günlük ev sorumluluklarım bitti, yani sabah devam edecek. Hafta sonu olduğundan ofisle ilgili bir işim yoktu Allah'tan. Şimdi bir yandan küçük oğlumu oyalıyorum (o da uyumadı), bir yandan bloga yazı girip takip ettiğim bloglarım son yayınlarını okuyorum.
    Snapchatte Vanilya Kutu içeriğini izledim. Bu ay gerçekten muhteşem bir paket hazırlamışlar. Bence bu paketi blog yazısı olarak da takipçileriniz ile paylaşmalısınız.
    Kadın kadının düşmanı evet, bir çok anlamda öyle. Kendini aşamamış kadınların fazlaca olduğu bir toplumda yaşıyoruz.
    Panelimde bol bol yazılarınızla karşılaşmak üzere
    Sevgiler

1. Ah biz kadınlar dünyanın yükü omuzumuzda bir fırsat bulabilsek neler yapacağızda işten gözümüzü açamıyoruz bende sizin yazılarınızı okumayı çok seviyorum sevgiler:))

2. Bu arada gün içinde çekilişinizi paylaşacağım facebook hesabımda. Gelecek olanlar vardır:)

3. Ben de bir gün makyaj yapmasam, anında biri çıkar, aaa hasta mısın berbat görünüyorsun der mutlaka. Tabi ki biliyor makyaj yapmadığımı ama amaç rahatsız etmek olsun, gerçekten toplumumuzdaki kadınların kadınlara düşmanlığını anlamak güç... İş hayatı beni de yormaya başladı, eskiden çok daha fazla çalışır yorulmazdım şimdi enerjim kalmıyor. Ben sizi okumayı seviyorum, bu yazılar da hoşuma gidiyor :)

1. Canım bende senin bloguna geldim mi çıkamıyorum büyük aşkla yazıyorsun ve bu satırlarına yansıyor teşekkürler:))

4. Ben arada böyle paylaşımları seviyorum, daha samimi hissediyor insan :) Sevgiler!