-->

adsense

13 Nisan 2016 Çarşamba

I LOVE MAKE UP TINT MY BROWS KAŞ MASKARASI

Selamlar ülkemizde bulunmayan bir İngiliz markası Make up Revolution ve onun yan firması I Love markası.Ben bir çok ürününü denedim.Çok sevdiklerimde oldu sıradan bulduklarımda bugün size anlatacağım kaş maskarası ise favorilerim arasına girdi bile.
Ülkemizde mevcut bir çok kaş maskarasını denedim.Fena değillerdi ama bu ürün kadar güzel renk verenine rastlamadım.Bende ki rengi Light Medium.Kaşlarımı saçlarım sapsarı olunca biraz kırdırıyorum.Kahve rengi oluyor ve en uygun rengi bu maskara ile sağlıyorum.
Ürün aslında oldukça küçük ama uzun zamandır kullanıyorum.Ben yirmi liraya aldım.Son derece küçük tam kaşıma göre bir fırçası var.Ve tam istediğim koyulukta bir kahverengi ile kaşlarımı istediğim gibi şekilllendirebiliyorum.İçindeki ürün miktarı fazla ve uzun süre kullanılabiliyor.En kısa sürede yedeklemek istediğim bu ürün kaş ürünlerim arasında favorim oldu.Sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Fırçasının küçüklüğü,fiyatı,uygulama kolaylığı,pigmentasyonu,kalitesi.
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Ülkemizde satılmaması.

12 yorum:

  1. Ben kaş farı kullanıyorum ve şeffaf bir kaş maskarası ile sabitliyorum. Bu ürünler keşke ülkemizde de olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke ben instagramdan aldım bir tek kapatıcısını beğenmedim diğer ürünler çok başarılı:))

      Sil
  2. Ben de bu tarz bir ürün arayışındaydım instagrama bakıp alayım teşekkürler canım paylaşımın için ♥

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan, renk küllü, hoş görünüyor. Nerden almıştın acaba? Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım güvenilir butikler adlı yazı dizimdeki hesaptan almıştım bu arada senin blogun varmı bir türlü bulamadım?

      Sil
    2. Çok teşekkürler, bakayım yazıya :) Evet, blogum var :) www.gokkusagininustunde.com :) Sevgiler!

      Sil
    3. Hemen geliyorum bilmezmiyim blogunu adından tanıyamadım

      Sil
  4. evet oldukça küçük görünüyor ama rengi hoşmuş güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Bu yıl kadar kaş ürünü yazısı okuduğum,kaş ürünü denediğim bir yıl daha yok sanırım.
    Elimde pek çok ürün olmasına rağmen kaş maskaralarını şekillendirme sonrası sabitleme amacıyla kullanabiliyorum.Tabi bunda kaşlarımın çok boşluklu olmasının etkisi de vardır tabi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu yıl kaş ürünleri çok moda oldu ama herkes için gerekli ürünler:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.