-->

adsense

23 Mart 2016 Çarşamba

SİNOZ LEKE KREMİ

Selamlar bugün sizlere uzun süredir kullandığım bir kremden bahsedeceğim Sinoz Leke Kremi.Öncelikle ürünümüz son derece farklı ve şık bir ambalaja sahip.Neredeyse bitmek üzere olan kremi zevkle kullandım.

Bu ürün yaz boyunca ciltte oluşan güneş lekelerini,sivilce izlerini,yaştan dolayı oluşan lekeleri,hamilelik lekelerini,ağda sonrasında oluşan izleri ve siyah noktaları yok etmeyi vaat ediyor.Ayrıca cilt tonunu düzenlemekte vaatleri arasında.El değmeden üretilen ürünümüz aynı zamanda TSE onaylı ve ISO9001 belgesine sahip.99 lira olan ürünümüzü daha yakından incelemek ya da satın almak isterseniz sizi ŞURADAN alayım.
Şimdi gelelim benim yorumlarıma yaz boyunca yüzümde oluşan bir kaç güneş lekesinden oldukça rahatsızdım ve bazı ürünler denemiştim önceden.Bu ürünü de merakla denemeye başladım.Son derece hafif ve hoş bir kokusu olan bir krem.İnce bir tabaka halinde cildimize yediriyoruz ve ilk sürüşlerde bile cilt renginde bir açılma hissettim ben.
Spf 30 koruma faktörüyle yazın bile güvenle kullanılabilecek bir ürün.İçeriğinde bulunan At Kestanesi Özü,Su teresi Özü ve Papatya Özü sayesinde renk pigmentleriyle alakalı problemleri yok ederek cildi var olan rengine kavuşturuyor.Ayrıca vitaminlerle de destekli,tamamen bitkisel bir ürün.Cildi tedavi eden ve nemlendiren bu ürün benim için oldukça başarılı sonuçlar verdi.
Günde iki kere sabah ve akşam olarak düzenli bir şekilde kullandım ürünü.Ve dediğim gibi daha ilk kullanımlarda cilt rengimin açılmaya başladığını hissettim.Henüz lekeler tamamen geçmedi ama onlarında rengi oldukça açıldı.Sevdiğim bir ürün oldu.Sevgiler...

10 yorum:

  1. İyi gelmesine sevindim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü bugün hem İrem Hanım'dan hem sizden okudum. İki güvendiğim bloggerdan okumak, daha güzel oldu fikir açısından. Benim leke sorunum yok ama çevreme bahsedeceğim bu kremi :)

    YanıtlaSil
  3. Slm :) Blogunuzu mimledim. Dilersen etkinliğe katılabilirsin:) http://incimisali.blogspot.com.tr/2016/03/bir-mim-yazs.html Blogumda yazımı görebilirsin canım başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağol ama ben o mimi yapmıştım:))

      Sil
  4. Annem için super olur.anneme alıyım hemen...

    YanıtlaSil
  5. Ürün ambalaj olarak güzel tasarlanmış ama ben lekeleri tamamen yok edebileceğini satılan hiç bir kremin yok edebileceğini düşünmüyorum :/ Dediğin gibi renginde açılma yapması güzel olmuş :)) iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.