-->

adsense

16 Mart 2016 Çarşamba

LIMONIAN HIGH-END TOUCH FONDÖTEN

Selamlar bugün LIMONIAN tarafından satışa sunulan Oseque markasına ait bir kore kozmetik ürünü konuğumuz.Oseque High-End fondöten gerçekten ilginç bir ürün.Çünkü son derece farklı bir ambalajı ve sürüş tekniği var.Bende bulunan rengi Light Beige.
Korede 5 ayda bir milyon adet satarak rekor kırmış bir ürün.Zaten Limonian online satış sitesini inceleyecek olursanız.Son derece farklı ve kaliteli ürünleri görmüş olacaksınız.Ben  kullandığım ürünlerini gerçekten çok beğendim.Alışılmadık,farklı ve kaliteli kore ürünlerini ülkemizde bulabileceğiniz belkide tek site.
Ürünümüzün ambalajı son derece kaliteli ve şık.Başlığında bulunan roller sayesinde elinizi sürmeden ürünü dağıtabiliyorsunuz.Ama ben bir fırça sever olarak önce başlıkla yüzüme sürdüğüm ürünü fırçayla dağıtmayı tercih ettim.Ürün kızarıkları,akneleri kapatmayı vaat ediyor.İçeriğinde bulunan
Ronaflair sayesinde kırışıklıkları kapatarak yüze her bakış açısından canlılık kazandıracağı belirtiliyor.

Cildi besliyor ve UV koruma etkisine de sahip.Ürün zaten BB krem ve fondöten olarak geçiyor.Yani son derece ince bir şekilde teni sarıyor ve son derece doğal duruyor.Öyle yüzünüzde fondöten varmış gibi değilde sanki kendi cildiniz çok sağlıklıymış gibi bir görünüm elde edebiliyorsunuz.
Başlığı istenirse çıkıyor ve yıkanabiliyor.Yani bakteri oluşumu gibi bir problem yok.İstenirse hiç bir aparat kullanılmadan sadece başlıkla bile ürün uygulanabiliyor.Ürünün başlığa gelmesi için yan tarafında bulunan butona bir kaç kere basmak yeterli yalnız ilk kullanımda on kere kadar basmak gerekiyor.
Ürünün kapatıcılığı orta derecede benim yüzümde akne veya kızarıklık yok.Bu yüzden kapatıp kapatmadığını bilemeyeceğim ama benim için gayet yeterli bir kapatıcılığı var.Yapısı dediğim gibi yumuşak ve ince dağıtılması son derece rahat ve gayet doğal bir bitişi var.
Yüzünüzde ağırlık yapmıyor maske gibi bir görünümü yok.Ben günlük kullanım için son derece uygun buldum ve sevdim bu ürünü.İçeriğinde bulunan spf34 koruma faktörü de ayrı bir artısı yaz boyunca severek kullanacağıma eminim.Cildimle bütünleşmesini çok sevdim ve bazı fondötenlerde olduğu gibi kuru kuru durmadı.
Ayrıca kalıcılığıda gayet yeterli.Gün sonunda hala yüzümdeydi ürün.İçinde bulunan Ronaflair parlak bir görünüm sağlarken Bifida cilde esneklik ve yumuşaklık sağlıyor.Ayrıca yeşil çay,kaktüs,pirinç,domates,havuç ve nilüfer ekstraktları mevcut içeriğinde.Yani cildinize bakım yaparken aynı zamanda son derece parlak ve doğal bir görünüm veren bir ürün.Cildim tarafından çok sevildi ve kusma yapmadı.Bütün bunlar benim için bu ürünü sevmemde çok yeterli nedenler.
Ürün Limonian sitesinde 38 liraya satılıyor.Son derece uygun bir fiyat bence.Eğer incelemek isterseniz sizi ŞURADAN alayım.Sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Kalitesi,roller başlığı,ambalajı,sürümü,dağıtma kolaylığı,fiyatı,cilde kattığı doğal görünüm,yapısı,içeriğinde bulunan bitkisel maddeler.
OLUMSUZ ÖZELLİĞİ:Yok.

16 yorum:

  1. En çok merak ettigim ten ürünlerinden bir tanesi bu bb fondoten. Kore menşeili ürünler bakım saglaması nedeniyle hep ilk tercihim olmuştur.Çok faydalı bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü merak ediyorum ben de. Elimdeki ürünler bitince almayı düşünüyorum. Bu yazı oldukça fikir verdi bana :))

    YanıtlaSil
  3. Değişik bir ürün. Denenebilir.

    YanıtlaSil
  4. Fiyatı baya uygunmus cok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler incelerim hemen.

    YanıtlaSil
  6. Kore ürünleri denilince benim için akan sular durur. Cilt bakımı konusunda Korelilere çok güveniyorum. Bu siteyi ve markayı bilmiyordum. Face Shop'un ülkeden çekilmesine çok üzülmüşken, bu bilgiyi edinmek çok güzel oldu. Ürünleri mutlaka inceleyip deneyeceğim. Çok çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Koreliler bu işi biliyor diyorum her defasında:))

      Sil
  7. bende de var fena değil ama bir türlü tam verim alamıyorum biraz daha deneyeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa neden acaba fırçayla sürseniz ya da süngerle belki daha çok beğenirsiniz

      Sil
  8. ne kadar detaylı ve güzel anlatmışsın, denemek lazım, merak ettim açıkcası :)❤️

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.