-->

adsense

25 Mart 2016 Cuma

EEOSE KAŞ KİRPİK SERUMU

Selamlar Eeose markasına ait kaş,kirpik serumunu bir süredir denemekteyim ve artık yazısını yazma vakti geldi.Daha önceden Mükemmellik ödüllleri mevcut olan Eeose markası ürününü iki kat daha güçlendirerek Eeose Forte ile 14 günde sonuç alınabilecek bir formül üretmiş. Ürün paketinden bir adet serum ve uygulama yapmak için aplikatörler çıktı.
Bu ürünü kullanacağım için oldukça heyecanlıydım.Kızımın hiç kaşı yok acaba onda kullanabilirmiyim diye yetkililere sordum ama 18 yaşından küçükler de kullanımı ile ilgili bir klinik çalışmaları olmadığı için vazgeçtim ve kendimde kullanmaya karar verdim.
Kirpiklerim ile ilgili bir sorunum yok ama kaşlarımda yer yer boşluklar oluşmaya başlamıştı.İnce bir eyeliner biçiminde ürünü gece yatmadan üst ve alt kirpik diplerime kullandım ve uygulama çubuğunda kalan ürünü kaşlarımdaki boşluklara sürüp hepsini kullanmaya çalıştım.Çünkü ürün 10 ml.lik küçük bir şişede bulunmakta ve oldukça değerli.
99 liralık fiyatıyla her damlası oldukça önemli hale gelen ürünü hiç ziyan etmemeye çalıştım.
Ben kirpiklerimde henüz çok büyük bir fark hissedemedim ama kaşlarımdaki boşlukların hepsi doldu.İşte buna gerçekten çok sevindim.Ürün tamamen bitince kirpiklerimde biraz uzama fark edebilmeyi çok istiyorum.Ürünü yaklaşık yirmi beş gündür kullanıyorum ve hala biraz var.
Ama sadece kaşlarımdaki boşlukları doldurması bile beni gerçekten memnun etti.Ama merak ettiğim nokta kullanmayı bırakınca tekrar dökülmeler yaşayacakmıyım?Umarım olmaz.
Aldığınız ürünün kodunu saklayın böylelikle yeni ürün alınca indirimlerden faydalanabilirmişiz.

Ben uygulama kabını kullanmadan doğrudan şişeye daldırıp pamuklu çubuğu öyle kullandım.Sanki uygulama kabına döktüğümde ürün ziyan olacakmış gibi geldi.Bu arada ürün dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiş ama göze gelmemesine çok dikkat etmek gerekiyor.


Sonuç olarak kirpiklerimde çok belirgin bir fark görememekle birlikte kaşlarımdaki boşlukların dolmasına şahit olduğum bu ürünü bir şişe daha alıp kullanabilirim.Eğer sizde daha detaylı incelemek ve satın almak isterseniz sizi ŞURADAN alayım.Sevgiler...


18 yorum:

  1. Ben de içinden çıkan kapağı kullanmadım hijyenik gelmedi açıkcası. direk damlayı pamuk çubuğuna damlattım. Sabahları gözümde hassaslık hissettim sizde de oldu mu? Bir de öyle pek uzatma yaptığına kanaat getirmedim. Sonuçta kirpiklerde saçlar gibi 3-4 ayda bir yenileniyormuş uzasa bile yine dökülecek ve yeni çıkan asıl kirpikler kısa olacak. Keşke şu derde kökünden bir çözüm bulabilsek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende yatmadan hemen evvel kullanıyorum gözlerimde bir problem yapmadı ama geçenlerde yatmadan bir saat önce sürdüğümde dediğin gibi yaşarma falan oldu istersen yatmadan sür

      Sil
  2. Ben de henüz kaşlarımda bir etkisini göremedim inatla kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kirpiklerimde göremedim ama kaşlarımda sonuca ulaştım

      Sil
  3. Benim de kaşlarımda boşluklar var ama dediğiniz gibi bıraktıktan sonra nasıl olur acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala içinde çok az var bir kaç gün daha yeter sanırım ve kirpiklerimde bir fark oluşmadı bırakınca bakalım kaşlarım dökülecekmi gene çok merak ediyorum

      Sil
  4. kaşları doldurması çok iyiymiş,kaş konturune gerek kalmıyor o zaman:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir ürün ben de kullanmaya başladım sol kaşımdaki boşluklar ve alt kirpik diplerimde umarım etkisi olacaktır. Sizin kaşlarınızı doldurmuş olmasına çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  6. ben bunu kullandım kullandığım sürece hem uzattı hem de sıklaştırdı bir süre sonra eski haline döndü kirpiklerim maalesef yeniden kullanmam lazım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OOO durmadan o kadar para verilip alınırmı ki bilemedim şimdi:((

      Sil
  7. bende Kirpiklerim için denemek istiyordum...

    YanıtlaSil
  8. Çok merak ettiğim bir üründü memnun kalmana sevindim canım.Kaşlardaki boşlukları kadar kısa sürede doldurduysa denemeye değer diye düşünüyorum çünkü bir yıldır onca ürün kullandım hiçbiri işe yaramadı.Keşke ml olarak daha fazla olsaymış uzun süre kullanımda belki daha da ekili olabilir.

    YanıtlaSil
  9. bende çok merak ediyodum bu ürünü canım, fayda etmesi güzel ama kaşlar kendini devamlı yeniler ve dökülmeler olur, bu ürünleri belli aralıklarla devamlı kullanmak gerekir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.