-->

adsense

15 Şubat 2016 Pazartesi

MAX FACTOR LASTING PERFORMANCE FONDÖTEN

Selamlar bugün en sevdiğim fondötenlerden biri var.Max Factor markasına ait Lasting Performance fondöten in bende 102 numarası mevcut.35 ml.lik küçük ve oldukça şık bir ambalaja sahip.İçeriği aşağıdaki gibi:
Bu fondötenin seveni çok ve bittikçe alan belli bir kitlesi var.Kapatıcılığı son derece yüksek ve başarılı ama asla maske görünümü vermiyor.Mat ve doğal bir bitişi var.Kalıcılığı gayet güzel adı üstünde uzun süre kalıcı.Son derec az bir miktarı makyajda yeterli.
Üzerine gene çok sevdiğim Max Factör Creme Puff pudrasını geçiyorum.Ve ikisi birbiriyle son derece uyumlu ve güzel oluyor.Çzigilerime dolma yapmaması da benim için bir artı.Benim cildimde herhangi bir sivilce yapma gibi durumu olmadı.Cildim bu fondötenle son derece uyum içinde en rahat hissettiğim fondötenim bu.Fiyatı sanırım 40 lira civarında indirim dönemlerinde tekrar tekrar alacağım fondöten budur.Sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Kapatıcılığı yüksek,bitişi mat,doğal duruyor,kaliteli,ambalajı kullanışlı,uzun süre kalıcı.
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:İndirim dönemlerinde daha uygun fiyata alınabilir.

14 yorum:

  1. Bu fondöteni ben de çok severek kullanmıştım :))

    YanıtlaSil
  2. Bir dönem sürekli kullandığım fondotenim:)yeni ürünler deneme aşkım olmasa hala kullanirim o derece severim yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir tane olmazsa rahat edemiyorum alışkanlık işte:))

      Sil
  3. Kesinlikle fazla kapatıcı ve kalın yapılı fondötenleri sevmiyorum ben. Daha doğallıktan yanayım. Ama çizgilere dolmayan bir ürün ise eğer belki yapısını biraz incelterek kullanabilirim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denersen beğeneceğini düşünüyorum:))

      Sil
  4. max'den hiç fondöten kullanmadım bir testerım vardı galiba dur onu deneyeyim bari nasılmış..

    YanıtlaSil
  5. paylaşım için teşekkürler canım güzel bir yazı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için ben teşekkür ederim:))

      Sil
  6. Fondöten bir kaç kez kullanmışımdır çok da bayılmıyorum ya da bir kaç kez deneyimlediklerim yüzümü kalıp gibi gösterdiğinden sanırım, genellikle az kapatıcılık veren bb kremler, cc kremler kullandım fakat bazı günler iyice kusursuz olmak için fondöten iyi oluyor, bende kısa süre önce böyle bi arayışa girmiştim yazınız tam üstüne geldi esasında bakıcam hemen :) elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Oldukça kaliteli bir ürünmüş,bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.