Evet blog yaşamına girdiğimden beri gördüğüm yaşadığım bazı ilginç olayları size anlatmaya devam ediyorum.Hepinize selam olsun inşallah biraz güldürebilirim sizi.
   İşte hikayem efendim blog aleminin çekilişleri ne kadar ünlüdür.Bundan iki yaz önce bende bir el sanatları blogunun çekilişine  katılmıştım.Birinciye iki günlük bir tatil veriliyordu ikinci ve üçüncüye de el yapımı birer kuğu.Aradan bir müddet geçti blogumda bir yorum gördüm.Yorumda"Çekilişimden bir kuğu kazandınız lütfen e mailime bilgilerinizi yollayın" diyordu.Hemen yolladım tabii karşılık olarak gelen mail de "Kuğunuzu henüz yapmadım yapınca yollayacağım"diye yazıyordu.Bende cevap olarak acele etmeyin yazdım.
    Altı ay kadar sonra aynı bayan sağ olsun tekrar mail attı ve "Aklımdasınız kuğunuzu yollayacağım uygun olunca"dedi.Bende cevap olarak acele etmeyin yazdım.İki yıl geçti aradan hala bekliyorum ama umutluyum O KUĞU BURAYA GELECEK.Sevgiler...
 

12 Yorumlar

  1. Ne yazsam bilemedim, ama ''o kuğu buraya gelecek !'' :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve ben gelince resmini buradan paylaşacağım:))

      Sil
  2. evet böyle şeyler çok oluyor. Kazdağları otelin çekilişi vardı herkese yazı yazdırdılar blogların da ve çekilişi yapmadılar ! bende bunu yazsam mı dedim ama vazgeçtim

    YanıtlaSil
  3. 😂😂😂gelir mi dersin?

    YanıtlaSil
  4. Ay ben okurken çok güldüm,allah müstehakını versin o kimse :)) o beni güldürdü allah da onu güldürsün. Ben de birçok kez çekiliş yaptım. Hediyeyi aldığına dair bir mesaj bile göndermeyenler oldu.. Çekiliş konusu biraz böyle,tuhaf.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çekilişler başımızın belası artık yapmıyorum rahatım:))

      Sil
  5. :))))) Siz acele etmeyin dedikçe bayan ciddiye almış acele etmemiş sahiden :DDDD

    YanıtlaSil
  6. :// kuğu çirkin ördeğe dönmüş anlaşılan

    YanıtlaSil