Zaman zaman size blog aleminde yaşadığım ilginç anıları yazmak istiyorum aslında instagram hesabımdan uzun süredir bu paylaşımları yapmaktayım sıra blogumda daha düzgün bir dille yazmaya geldi.Bir arkadaşım ile birlikte bir firma çekilişi yapmıştık.Çekiliş sonlanınca kazananı belirledik.Ama bir baktık ki çekilişi kazanan mail adresini bırakmamış.Neyse ki blogu varmış arkadaşın,kısmet onunmuş diyerek bloguna yorum bıraktık ama cevap falan gelmedi.Sonra adı soyadı da belli olduğuna göre facebook tan ulaşabiliriz belki diye düşündük.Evet böyle bir bayan vardı hemen mesaj attım "Çekilişimizi kazandınız lütfen blogunuzdaki yoruma bakarmısınız" dedim.Cevap geldi küçük kısa bir cevaptı sadece "Ne blogu"diyordu.Birden işkillendim bu bayan o bayandı nasıl olur da blogunu bilmezdi.İki saat çekilişi anlattım,kazandığını ama emin olmamız için bloguna bıraktığımız yorumu cevaplamasını istedim.O zaman tamam dedi.Neyse bir  süre sonra tekrar yazdı.Şifresini unutmuş bloguna giremiyormuş.

  Neyse dedim bari arkadaşıma mail atında bilgilerinizi ulaştırın ki firmaya iletebilsin.Sağolsun mail atmış ama attığı mailde sadece mail adresini yazmış.Yani bizim istediğimiz adres bilgilerini değil.Resmen dumura uğradık.Yani bir insan nasıl mail adresiyle attığı maile tekrar mail adresini yazar diye.Üç gün boyunca koca koca insanlar bir türlü anlaşamadık bayan bir diyor ki iki çocuğum var bir diyor üç çocuğum var çok zordu yani.

   Artık yeni bir çekiliş yapmaya karar vermiştik.O sırada facebook'tan başka bir bayan bana mesaj attı.Kendi de bloggermış ve kazanan bayanın arkadaşıymış.Kazanan bayan bir türlü durumları anlatamamış bu blogger bayanda benden öğrenmek istemiş.Her şeyi anlatınca durumlar açığa kavuştu.Meğer kazanan bayan yeni doğum yapmış ve hamilelik sonrası depresyonu geçiriyormuş o garip durumların nedeni sonunda anlaşılmıştı.Bende doğumdan sonra ne kadar yorgun olduğumu ve kötü günler geçirdiğimi hatırladım.Aklı iyice karışmış olduğundan bir türlü duruma hakim olamamış arkadaş.En sonunda benimle iletişime geçen bayandan kazanan bayanın bütün bilgilerini alarak hediyemizi gönderdik.O kadar yorulmuştuk ki sırada bekleyen üç çekiliş olmasına rağmen hepsini bir süreliğine askıya aldık.Bu hediyenin sahibine ulaşmasını çok istedik çünkü bu bayan kötü günler geçiriyordu ve yolladığımız hediye küçükte olsa ona moral vermek için ona çıkmıştı.Hayat bazen insanın karşısına zorluklar çıkarıyor ama onları aşması için sabırda veriyor.Sevgiler...

16 Yorumlar

  1. Anne olmak çok güzel ve sorumluluğu ağır bir duygu. O yüzden taşımak zor gelebiliyor bazen. Neyse ki durum açıklık kazanmış :)

    YanıtlaSil
  2. Bayan adına üzüldüm gerçekten zormuş durumu. Ama sizinde işiniz baya zor olmuş. Çekiliş yapmak zor iş hele o kötü yorumlar.... Birde ne zaman açıklanıcak sahtedimi çekiliş? Reklam için yapıyorsan bana ver ben paylaşırım incelemesinide yaparım mesajları.... Beni çekiliş düzenlemekten soğuttu....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bir kaç gere gördüm reklam için yapıyosan bana çıkar diyeni bana diyen hiç çıkmadı ama arkadaşlarıma böyle tekliflerle gelen oldu nasıl insanlar var bu alemde hakikaten bende artık pek düzenlemiyorum hele blogdan hiç katılım olmuyor eski zevki kalmadı

      Sil
  3. Yazını ilgiyle okudum ben artık çekiliş yapmayı sevmiyorum özellikle çekiliş hesaplarından yıldım ve kazanamayınca hakarete varan ergen yorumlarından. oysa ben çekiliş yaptığımda en çok istediğim şey bu ürünlere ulaşamayan insanlara çıksa bütçesi olmayanlara yada mesala çok uzakta bir köyde yaşayan birine çıksa kendimi çok mutlu hissederim ve inan çok fazla çekilişler yaparım hemde en kaliteli en güzel ürünleri koymaya çalışırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık tadı tuzu kalmadı insanları tacize kadar ulaştı boyutlar

      Sil
  4. nerede eski çekilişlerin tadı... yine de bir hevesle yapmaya devam ediyorum ama bakalım :( sizin de başınızdan geçen gerçekten zor bir durummuş iyi atlatmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok zor bir çekiliş olmuştu sağol canım:))

      Sil
  5. Çekiliş düzenlemek zor gerçekten özellikle çekiliş hesapları çok yoruyor insanı :(

    YanıtlaSil
  6. Zaten çekiliş yapmak tam bir ızdırap. bir de doğru düzgün istemem şeyleri yapamıyor bu insanlar. Lim bilir kaçkişiye hangi isimle izliyorsunuz diye mesaj attım, sayısını bilmiyorum. Çoğu takibe bile almamışlar oysa! Paylaşım linki zaten Allaha emanet bir şey. Çekiliş yapıcam derken sinir stres sahibi oluyorum. Bak şimdi sinirlendim yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinirlenme sinirlenme ama hakikaten zor bir iş çekiliş yapmak:))

      Sil
  7. Gördüğüm en meşakkatli cekilis.:)))

    YanıtlaSil
  8. Umarim mutlucuk olmustur o zaman o tatli yorgun ve uzgun annecik..

    YanıtlaSil