-->

adsense

30 Ocak 2016 Cumartesi

ÇOK MUTLUYUM ÇÜNKÜ...

Sevgili KIRIK ŞEMSİYE bir mim paylaşmış neden mutlu olduğumuzu yazmamızı istiyor o kadar çok sebep bulmuş ki bende deneyeceğim bakalım neler bulabileceğim.Onun yazısını okumak için sizi ŞURADAN alayım.Siz de bu mimi yapmak isterseniz herkes davetlimdir.Hadi başlayalım bakalım.

Mutluyum çünkü;

Bloguma geri döndüm tekrar yazı yazmaya başlamak çok güzel bir duygu.

Mutluyum çünkü;

Yazılarım artık okunuyor ve yorum alıyor.

Mutluyum çünkü;

Dünya güzeli bir kızım ve beni seven bir eşim var.

Mutluyum çünkü;

Kafamı çok meşgul edecek maddi ve manevi sorunlarım yok.

Mutluyum çünkü;

Etrafımda beni seven insanlar mevcut.

Mutluyum çünkü;

Her yıl bir ayda olsa tatil yapabiliyorum.Her şeyi geride bırakıp bir süre uzaklaşmak süper.

Mutluyum çünkü;

Bu soğuk havalarda beslediğim kuşlarım var.Her gün camıma gelen ve yemlerini yiyen kuşlarıma hayranım.

Mutluyum çünkü;

Zor zamanlarda sığınabileceğim küçük,mütevazi bir blogum var.Sen olmasan ne yapardım ben.

Mutluyum çünkü;

Herhangi bir sağlık sorunum yok.

Mutluyum çünkü;

Hayatım boyunca kimseye taviz vermek zorunda kaldığım bir yaşam yaşamadım.Arkamda duran bir babam vardı ve kimseye ezilmedim.

Mutluyum çünkü;

İş yaşamımda başarılarım mevcut.Başarmak en sevdiğim duygu ve beni hayata bağlıyor.

Mutluyum çünkü;

Her şeyi yaşadım yeri geldi güldüm yeri geldi ağladım.Her duyguyu sonuna kadar tattım.Ölüm acısını da yaşadım ve artık kabul ettim.Artık dünyadaki her dakikanın ne kadar değerli olduğunu biliyorum.

Mutluyum çünkü;

Çok sevdim çok sevildim.Sevilmenin ne kadar güzel bir duygu olduğunu biliyorum.

Mutluyum çünkü;

Hata yapınca özür dilediğim anlarda oldu.

Mutluyum çünkü;

Kimseye büyük zararlar verecek hiç bir şey yapmadım.

Mutluyum çünkü;

Beni üzen herkesi hayatımdan uzaklaştırdım.

Mutluyum çünkü;

Hala nefes alabiliyorum.





2 yorum:


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.