-->

adsense

3 Ocak 2016 Pazar

AUSGANICA LİMON MERSİNİ ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ

Selamlar geçtiğimiz günlerde LİLA KUTU dan  güzel bir kargo aldım.Son derece yıpranmış saçlara sahip olduğum için saç bakım ürünlerine daha bir önem vermekteyim.Yepyeni ve organik ürünler denemeyi de çok seviyorum.Ausganica Avustralya'nın en ünlü Organik Sertifikalı Kozmetik Markası daha önce hiç ürünlerini denememiştim.Bu yüzden zevkle kullandım.Şimdi yorumlama sırası geldi.
Bana gelen ikili şampuan ve saç kreminden oluşuyor.Zaten bir ürünü yan ürünleriyle birlikte kullanınca daha çok işe yaradığını hissediyorum.Ausganica markası HACCP sertifikalı,OGA tarafından sınıf A onayına sahip olunca güvenle kızımın saçlarında da kullandım.
Ausganica markası hakkında mükemmel duyumlar aldım.Mesela doğal çevreye asla zarar vermeyeceği konusunda oldukça iddialı ve ürünlerinde kullandıkları bütün bitkileri elle topluyorlarmış gerçekten kendimi çok özel hissettim.Hiç bir ürünü hayvanlar üzerinde test etmiyorlar ve ürünleri sentetik koku,mineraller,renklendirici,sülfatlar,paraben,zararlı kimyasallar içermiyor.Aşağıdaki resimde şampuanın içeriklerini görebilirsiniz.
Ve ürün miktarları oldukça yeterli şampuan ve saç kremi 500 ml.lik son derece şık ambalajlarında satışa sunuluyor.Defalarca kullanılabilir neredeyse bir aydır kullanıyorum hala yarısı duruyor.Bir kere ürünlerin kokusuna bayıldım.Banyodan sonra saatlerce buram buram bir limon mersini kokusu burnunuza geliyor.Ormanda gibi hissediyor insan kendini.
Açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketmek gerekiyor.Yağlı saçı kurutmadan yağ üretimi dengeleyen bir şampuan İçinde bulunan ökaliptüs,çay ağacı,limon mersini saçı temizlerken,aşırı yağlanmayı,bakteri oluşumunu önlüyor,saçı besliyor.Köpürmesini beğendim yalnız saçınızı önce iyice ıslatmanız gerekiyor.Yoksa ikinci defa yıkadığınızda tam olarak köpürmesine şahit oluyorsunuz.
Kızımın saçlarında da kendi saçlarımda da kullandım ve oldukça memnun kaldım bu üründen.Yalnız benim saçlarım problemli olduğundan biraz sertleşti ama saç kremini uyguladıktan sonra yumuşacık olduğunu söylemeliyim.Kızımın saçlarında herhangi bir sertleşme olmadı.
Ausganica saç kremi de aynı muhteşem kokuya sahip bir saç kremi.Ağırlık yapmadan saçı yeniden yapılandırıyor ve parlaklık sağlıyor.Ayrıca saç derisinin pH'ını dengeliyor,yatıştırıyor.
İçeriğinde bulunan mineraller,vitaminler sayesinde saça sağlıklı,tazelenmiş ve canlı bir görünüm veriyor.
Yıkadıktan sonra saçlarımı yumuşacık yapması,kolay taranmasını sağladığı ve parlak bir görünüme kavuşturduğu için bu üründe çok sevdiğim bir saç kremi oldu.Sonrasında saçıma şekil vermemde oldukça kolay oldu.
Üstelik dediğim gibi  uzun süre dayanan bir ürün üstelik fiyatları da vaatlerine göre oldukça uygun.Yani ben daha pahalı olmasını beklerdim.Elle toplanması,tamamen organik olmasının yanı sıra fiyatlarını gayet uygun tutmaları bu ürünü bir daha alabilirim anlamına gelir.Bence daha detaylı bilgi için LİLA KUTU nun sayfasına mutlaka göz atmalısınız.Mutlu günler.

2 yorum:

  1. Tamamen organik ürünler bulmak birhayli zor,bu üründe vaatlerini yerine getirebiliyorsa cidden organik de olması bonus niteliğinde,teşekkürler..

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.