k-beauty

Oseque Silk Body Peeling

Kore kozmetik ürünleri arasında sevdiğim ve kullandığım ürünlerden birisi de Oseque Silk Body Peeling oldu. Gomaj tipi bir peeling ilk kez bu ürünle gördüm ve kullandım şu sıralar piyasada farklı Gomaj tipi peelingler mevcut fakat en sevdiğim gene Oseque Silk Body Peeling oldu. Limonian online satış sitesinden bu ürünü ve bir çok Kore kozmetik ürünleri ni bulabilirsiniz.

Gomaj Tipi Peeling ne demek?

Alıştığımız peelinglerde cildimize kum tanecikli ürünü sürer bir süre bekletir ve yıkarız zaman zaman cildimiz tahriş bile olabilir. Kore kozmetik ürünleri arasında çok sevilen Gomaj tipi peelingler ise ciltten ölü deriyi silgi gibi temizliyor. Ciltte herhangi bir tahriş oluşmuyor.

Oseque Silk Body Peeling Korede ne kadar satılmış?

Oseque Silk Body Peeling Kore de oldukça ünlü bir ürün 330 binden fazla satılmış.

limonian kore kozmetik ürünleri

Oseque Silk Body Peeling Yorumu

Kore kozmetik ürünleri arasında en ünlülerinden biri olan Oseque Silk Body Peeling 200 ml. ve son derece şık, kaliteli bir ambalajı var.

Gomaj Fransızca kökenli bir kelime olup silgi ile silme anlamına geliyor. Aslında tüm Avrupa ülkelerinde pahalı spa salonlarında kullanılan bu tür ürünler Oseque Silk Body Peeling ile evimize giriyor.

Oseque Silk Body Peeling in kullanımı oldukça basit. Bildiğimiz duş jeli kıvamında olan ürünü tüm vücudumuza uyguluyoruz. İçinde hiç tanecik yok bunu görünce şok oldum ve bir işe yaramaz gibi geldi. Sürdükten sonra kese ya da elinizle (ben elimle uyguladım) ovalamaya başlayın. Bir bakıyorsunuz ölü deriniz kirlerle birlikte kalkmaya başlıyor gerçekten çok şaşırtıcı. Son derece güçlü ve işe yarayan bir ürün.

Kokusu son derece hafif  bir çiçek kokusu asla rahatsız edici değil. Ben bu işlemden sonra vücudumu lifle tekrar güzelce sabunladım çünkü bir önceki kullanımımda sadece suyla durulamıştım ama duştan çıkışta hala ölü derilerin vücudumda yapışıp kaldığını fark ettim. Ama işlemden sonra lifleyince hepsi gitti. Özellikle dirsek, diz gibi ölü derilerin en fazla olduğu bölgelerde çok etkili bir ürün. Doğrusu yüzüme kullanmaya cesaret edemedim ama nasıldır diye de düşünmedim değil.


kore kozmetik ürünleri

Oseque Silk Body Peeling başarılı bir ürün mü?

Oseque Silk Body Peeling  cildi tahriş etmeden ölü derileri temizleme de çok başarılı. Ayrıca bitkisel içeriğiyle de cildi beslemeyi ve duştan sonra cildi kurutmamayı vaat ediyor ama duştan sonra ben bir kuruluk hissettim ve nemlendirici sürme ihtiyacı hissettim.

İçeriğinde bulunan bitkiler ise krizantem, keklik üzümü, yeşil çay, tremella mantar, amber çiçeği, papaya. Ben ürünü kızımda da kullandım; kese olmayı hiç sevmeyen kızım bu ürünü oldukça sevdi.

Kore kozmetik ürünleri ni zaten seviyorum. Oseque Silk Body Peeling de tahriş etmeden ölü derileri gidermesiyle, pratik kullamıyla, uygun fiyatıyla, bitkisel içeriğiyle, kalitesi ile Limonian online satış sitesinin en güzel ürünleri arasında. Tek olumsuz özelliği uygulama sonrasında kuruluk hissetmem oldu.

Kore kozmetik ürünleriyle ilgiliyseniz Cyber shine yüz temizleyici makalemizi mutlaka okumalısınız.

2 Yorumlar

  1. gerçekten işe yarıyo mu bari,erkeklerde kullanabilir mi, koreli kadınlar güzelliklerine düşkünmüş,.😊

    YanıtlaSil