-->

adsense

16 Eylül 2015 Çarşamba

LIMONIAN-OSEQUE SILK BODY PEELING

Selamlar bugün sizlere çok özel bir peeling ten bahsedeceğim.Bu ürün bana denemem için LIMONIAN dan geldi.Bilindiği üzere Limonian kaliteli kore kozmetik ürünlerini müşterilerine ulaştıran bir site.Koreli kadınların güzelliği herkesin dilinde ve bu bayanların en çok kullandığı ürünleri denemek isterseniz siteyi incelemeniz için sizi ŞURADAN alayım.
Bana yollamış oldukları Oseque markalı bu peeling güney kore menşeili bir ürün ve orada yaklaşık 330.000 adet satmış.Öncelikle 200 ml. olan bir ürün ve son derece şık,kaliteli bir ambalajı var.Ürünümüz bir gomaj peeling.Gomaj Fransızca kökenli bir kelime olup silgi ile silme anlamına geliyor.Hiç bu şekilde bir peeling kullanmamıştım doğrusu.Aslında tüm Avrupa ülkelerinde pahalı spa salonlarında kullanılan bu tür ürünler bu ürünle evimize giriyor.
Ürünümüzün kullanımı oldukça basit.Bildiğimiz duş jeli kıvamında olan ürünü tüm vücudumuza uyguluyoruz.İçinde hiç tanecik yok bunu görünce şok oldum ve bir işe yaramaz gibi geldi.Sürdükten sonra kese ya da elinizle(ben elimle uyguladım)ovalamaya başlayın.Bir bakıyorsunuz ölü deriniz kirlerle birlikte kalkmaya başlıyor gerçekten çok şaşırtıcı.Son derece güçlü ve işe yarayan bir ürün.Kokusu son derece hafif  bir çiçek kokusu asla rahatsız edici değil.Ben bu işlemden sonra vücudumu lifle tekrar güzelce sabunladım çünkü bir önceki kullanımımda sadece suyla durulamıştım ama duştan çıkışta hala ölü derilerin vücudumda yapışıp kaldığını fark ettim.Ama işlemden sonra lifleyince hepsi gitti.Özellikle dirsek,diz gibi ölü derilerin en fazla olduğu bölgelerde çok etkili bir ürün.Doğrusu yüzüme kullanmaya cesaret edemedim ama nasıldır diye de düşünmedim değil.
Ürünümüz cildi tahriş etmeden ölü derileri temizleme de çok başarılı.Ayrıca bitkisel içeriğiyle de cildi beslemeyi ve duştan sonra cildi kurutmamayı vaat ediyor ama duştan sonra ben bir kuruluk hissettim ve nemlendirici sürme ihtiyacı hissettim.Ürünün içinde bulunan bitkilere ise krizantem ,keklik üzümü,yeşil çay,tremella mantar,amber çiçeği,papaya.Ben ürünü kızımda da kullandım;kese olmayı hiç sevmeyen kızım bu ürünü oldukça sevdi.Ürünle ilgili Limonian sitesinde bir çok bilgi var mesela resimlerle kullanımı,içeriği,hikayesi mutlaka bir göz atamanızı isterim.Bunun için sizi ŞURADAN alayım.Ürünümüzün fiyatı oldukça uygun 27 lira.Ben oldukça sevdim.Son bir not yarın Limonian la birlikte instagram hesabımızda bir çekiliş başlatıyoruz ve bu ürünü hediye ediyoruz.İlginizi çektiyse sayfanın sağ üst tarafında instagram butonuyla beni takibe alıp çekilişimize katılabilirsiniz.Kim bilir belki bu ilginç ürün size çıkar.Sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Tahriş etmeden ölü derileri gidermesi,son derece başarılı bir ürün,ovalayarak kullanılması çok pratik,fiyatı çok uygun,bitkisel içeriğiyle cildi beslemesi,kalitesi
OLUMSUZ ÖZELLİĞİ:Duş sonrasında cildime krem sürme ihtiyacı hissettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.