-->

adsense

14 Eylül 2015 Pazartesi

Dalan d'olive nemlendirici el ve vücut kremi

Selamlar sizde çantaya atmalık küçük kremleri seviyor musunuz?Bu tür kremler hem son derece ucuz hem de pratik oluyor.Dalan markasına ait bu kremde bunlar biri işte mini minicik ve boyutuna göre gayet güzel bir performansı var.Bu krem zeytinyağlı içinde zeytinyağı olan her şey ilk tercihim oluyor zaten.Ürünümüz 20 ml.lik ambalajıyla son derece pratik ve şık.Sanırım 60 kuruşa satın almıştım.
Nemlendirmesi fiyatına göre çok başarılı.Ellerinizi yağlandırmadan nemlendiriyor ve çok az bir miktar tüm elinize yetiyor.Son derece hafif bir kokusu var.Ağzında koruma bandı olmasını da çok sevdim.
Çantanız için gördüğünüzde mutlaka bir tane satın alın.Sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Nemlendirmesi,fiyatı,boyutu,kalitesi
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Yok.

4 yorum:

  1. Gecen sene bunun büyük boyunu kullanmıstık ailece kokusu harika :)

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü bende geçenlerde bir marketten aldım bende bayılıyorum minik çantaya atmalık kremlere :) ellerim bu aralar çok kuru olduğu için birkaç gün de bitirdim sürekli bunu kullandım. Gidip yeniden alıcam fiyatına göre çok iyi bencede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyatının uygun olması çok güzel:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.