Selamlar bir bitenler yazısı daha işte.Toplu olarak neler bitirmişim baktıktan sonra şimdi tek tek görelim bakalım.

Hakime Hanım Vücut Losyonunun yazısı daha önce blogumda mevcut sevdiğim bir ürün oldu yalnız bit mesine yakın pompası bozuldu ve kullanımım çok zor oldu.Aslında bu kadar pahalı bir ürünün pompasında sorun çıkmamalıydı bence.Signal diş macunu da bitirdiğim bir başka ürün oldu.
Komili Volkanik Minaraller güzel bir şampuandı.İpek Saç Kremini de severek kullandım.Otacı Keratinli Şampuanda bitenler arasında ve yazısı blogda mevcut.
Max Saç Spreyi gerçekten çok sevdiğim bir sprey ne yazık ki elimdekiler bitince yenisini bulamadım.Saçlarımı parıl parıl parlatan ve zarar vermeyen bir spreydi.Ayrıca kocaman boyutuyla uzun süre idare etti.Diğer kremleri ise Bim den almıştım ve çokta memnun kalmadım elime kullanarak bitirdim.
Fresh'n Soft pamuk çok severek kullandım.Bim den aldığım göz kremi de bitenler arasında.Avon duş jeli de erkek kokularını çok sevdiğim için severek kullandığım bir ürün oldu.
Ve son olarak çekilişinide instagramda yaptığımız bir numaralı cilt bakım serumum Balmazon yazısı blogda mevcut onsuz yapamıyorum.Kokusu kötü ama olsun güzellik için değer mutlaka deneyin bence.Bitmesin diye açtığım yeni paketi azar azar kullanıyorum.
Evet bir bitenler yazısı daha bitti.Gelsin yeniler.Sevgiler...

2 Yorumlar

  1. ben bu kadar ürün bitiremiyorum ya :) valla özendim şuan şunları görünce :) gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bitirmek için bayağı uğraşıyorum çünkü aynı ürünü görmekten sıkılıyorum:))

      Sil