Raen Bitkisel Ihlamurlu Sabunu neredeyse bir aydır kullanıyorum hala bitmedi.Yani oldukça bereketli bir ürün.Ne desem bilmiyorum yüzüme pek sabun kullanmamaya dikkat ederim.Bu ürün için firmadan teyit aldım yüzümde kullanabilir miyim diye.Onay alınca korka korka kullanmaya başladım.
Korktum ama etkilerini görünce bayıldım.Bir kere son derece hafif yapılı bir sabun,kokusu da mükemmel.Makyaj çıkartmada kullandım ben günde bir kere.Ve cildimi hiç kurutmadı gönül rahatlığıyla makyajımı temizledi.Yüzümü kuruladıktan sonra asla bir gerginlik,kuruluk hissetmedim.Sanki yüzümde krem varmış gibi.15 lira gibi bir fiyatı varmış ürünün bence indirim dönemlerinde mutlaka alınabilir.Yani uyduruk temizleme ürünlerine tonla para veriyoruz.İndirim yaptıklarında ilk alacağım ürün sabunları olacak.Bu güzel ürünle beni tanıştırdığı için Raen e teşekkür ediyorum.Bakın firma neler diyor ürünüyle ilgili:
Bitkisel Ihlamur Sabunu
Hassas ciltler için tavsiye edilir özellikle yüz ve makyaj temizliği için idealdir.
Kullanım bilgileri:
Raen sabunları suda %100 çözünmektedir ve pH dereceleri 7.5’tir. Saf ve baz yağların faydaları için köpüğü cildinizde minimum 5-10 sn. tutmanızı öneririz.
İçeriği: Fındık yağı, Hindistan cevizi yağı türevleri, Palmiye Yağı türevleri, Şeker (glikoz türevli), Su, Gliserin, Esansiyel ıhlamur yağı, Ihlamur çiçeği
Cilt Tipleri: Hassas
Net Ağırlık: 110 gr.
Firmamızın diğer ürünlerini incelemek için  

OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Cildi kurutmaması,gerginlik hissi vermemesi,nemlendirmesi,temizlemesi,kokusu,uzun süre kullanılması
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Yok

12 Yorumlar

  1. Bu sabunu duymuştum içeriğine bakılırsa çok yararlı bir ürün aslında.
    Kokusunda nasıl ? Rahatsız edici bir koku var mı?
    Denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla kokusuda her şeyide harika bence ben çok sevdim.

      Sil
  2. pek hoşmuş ıhlamur taneleri gözüküyor çok doğal :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bi sabun. Böyle sabunları ben kullanmaya kıyamayıp genelde banyoda sergiliyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet banyoda sabunlar çok hoş görünüyor.

      Sil
  4. Bitkisel güzel kokulu sabunlara payılyom valla,çok güzel ve sağlıklı olyo bence..izmirde çok görmüştüm böle bitkisel sabunları..ıhlamur sabunu görmemiştim,bi bakim o zaman..bilgi için emeğinize sağlık efenim..✔😊

    YanıtlaSil
  5. Harika bir görüntüsü var :)

    YanıtlaSil