Selam makyaj temizleme sularını nedense sevmiyorum.Ağır makyaj yapıyorum ve öyle suyla losyonla çıkmayacakmış gibi geliyor bana.Jel temizleyiciler benim favorim onlarla temizlediğimde içim rahat ediyor.Otacı denemem için bu ürününü yolladığında hayatımda ilk kez bir makyaj temizleme suyu denemiş oldum.
Otacı sevdiğim ve güvendiğim bir marka.Bitkisel içerikli kaliteli ürünleriyle bayanların gözdesi.Eğer ürünlerini incelemek isterseniz sizi ŞURADAN alayım.
Ürünümüz termal su gibi son derece hafif ve kokusuz bir ürün zaten Parfüm içermiyor.Şimdi ben bu ürünü denediğimde göz makyajımı hemencecik çıkardığını fark ettim.Yüzümü de temizledikten sonra hafif yapışkanlık hissettim ve temizleme jeliyle bir kere daha yıkadıktan sonra rahat ettim.İçerik bilgilerine aşağıdan bakabilirsiniz.
Ürünümüz 150 ml.lik plastik bir ambalajda tüm yüzü temizlemek için bana biraz az geldi.Ben zaten şu sıralar sadece gözümü bu ürünle temizleyip gene jel sürüyorum.Ne yapayım alışkanlık vazgeçemiyorum.Üstelikte jel ürünler cildimi kurutuyor.İlk bir kaç kullanımda jel kullanmadan bu ürünü anlamaya çalıştım.Şunu diyebilirim ki ürün cildi kurutmuyor yani sonrasında bir gerginlik hissetmiyorsunuz.Yanma ya da alerjik bir reaksiyona da tanık olmadım.
Su bazlı olan ürün Paraben ve Alkol de içermiyor.İki üç pamuk parcasıyla tüm yüzüm temizlendi.Bilmiyorum şu şıralar o kadar popüler ki bu tür ürünler ben de alışabilirsem devamlı kullanmayı istiyorum.Diğer markaları denemediğim için bir kıyaslama yapamayacağım ama Otacı her zaman olduğu gibi güzel bir ürün üretmiş bir denemek gerek.
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Cildi tahriş etmemesi,iki üç pamuk parçası ile temizlenmesi,hafifliği,pratik olması,zararlı maddeler içermemesi,kalitesi
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Miktarının az olması

2 Yorumlar

  1. miktarı az ama doğal ben de alıcam gül suyuna taktım şu sıralar :D

    YanıtlaSil