Selamlar bu hafta Bodycare markasına ait norveç deniz yosunu içeren yüz temizleme jeli var sırada.Gelelim benim yorumlarıma.
Ben her makyajdan sonra yüzümü temizleme jeliyle yıkamazsam rahat etmeyenlerdenim.Yani elimde değil kendimi losyonla,makyaj temizleme suyuyla temizlenmemiş hissediyorum.Tamam cildimi kurutuyor jeller ama dayanamıyorum.Ama bu ürünü çok sevdim neden mi?O zaman dinleyin bakalım.Bodycare bildiğiniz üzere Türk piyasasına yeni girdi ve oldukça büyük hızla ilerliyor.Ürünümüz öncelikle 200 ml.lik oldukça büyük pompalı bir ambalajda satılıyor.Yani tam benlik çok kullandığım için hemen bitmesin istiyorum.Pompası ürünün yeterince elimize gelmesine yardımcı oluyor.Ben iki kere yıkıyorum yüzümü ürünle ve sonuç mükemmel.Deniz Yosunu içerdiğini zaten söylemiştim.İçeriğindeki diğer maddeler aşağıdaki resimde mevcut.
Çok hafif kokulu bir ürün içindeki parfüm anti-alerjen.Bildiğiniz üzere makyaj yapmasanızda günde iki kere yüzünüzü temizlemeniz gerekiyor.Bu ürününde bu şekilde kullanılması tavsiye edilmiş.Ürün siyah nokta,sivilce,egzama gibi sorunlarla savaşmayı amaçlıyor.Ürün aslında geçen hafta anlattığım yüz ve cilt kremiyle set halinde satılıyor her ikisi toplam 90 lira ancak Bodycare Türkiye instagram sayfasında zaman zaman indirimler yapıyor bunları mutlaka takip etmeniz gerekiyor.İnstagram hesapları için sizi ŞURADAN alayım.

Ürünümüz şeffaf renkli son derece hafif yapılı bir makyaj temizleme jeli.Bir kere asla cildimi kurutmadı ya da herhangi bir iritasyona neden olmadı.Bu açıdan çok sevdiğim bir ürün oldu.En etkili sonuç için iki ürünün beraber kullanılması öneriliyor.Yani ben önce temizleme jeliyle yüzümü bütün makyaj artıklarından kurtardım.Tonikledikten sonra yüz kremini uyguladım.Ve sonuç olarak son derece pürüzsüz ve yumuşak bir cilde sahip oldum.Bence mutlaka denenmesi gereken bir ürün.Sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Boyutu,kurutmadan temizlemesi,hafif yapısı,deniz yosunu içermesi,fiyatı boyutuna göre uygun kanımca,ambalajı
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Yok.


0 Yorumlar