Selam bugün Avon dan Anew serisine ait bir ruj konuğumuz.Anew serisinin bu rujları dudak görünümünü düzgünleştirmeyi vaat ediyor.Dudaklardaki ince kırışıklıkları düzgünleştirmeyi hedef alıyor.Ayrıca Spf 15 içeriyor.Bendeki renk Berry Bloom oldukça hoş bir renk.Kızıllık içeren sıcak bir renk.
Rujun nemlendirmesini çok sevdim.Kremsi bir yapısı var ve dudakları kurutmuyor.
Avon rujlarını gerçekten seviyorum ama sanırım en kaliteli olanları bu seri.Pigmentasyonu oldukça başarılı.Kalıcılığı 3saat kadar bu yüzden gün içinde tazelemeniz gerekiyor.Dudakta duruşu ise aşağıdaki gibi:
Bu serinin fiyatları diğer rujlara göre daha pahalı ama kalitesi de daha iyi.İçerik bilgisine aşağıdan ulaşabilirsiniz.Sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Dudakları nemlendirmesi,pigmentasyonu,yaşlanmaya karşı kolajen ve retinol içermesi,Spf 15 içermesi
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Kalıcığı biraz daha iyi olabilirdi.

12 Yorumlar

  1. hiç avonun anew serilerini kullanmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seri genelikle daaha olgun bayanlar için geliştirilmiş bir seri ben yavaş yavaş kullanmaya başladım:))

      Sil
  2. 40+ yaşlar için deniyor ama herkesin rahatlıkla kullanabileceği ürünleri var bence.
    Renk çok güzel, güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. renk güzelmiş ama bende anew hiç kullanmadım :) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Anlatımına göre beğendim bu ürünü şans vermeye değer :)

    YanıtlaSil
  5. Bende de bunun artık satışta olmayan "Hint of Rose" rengi var. Renkli nemlendirici gibi. Bakım özelliği daha fazla.
    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Dudak nemlendirme özelliği olması benim için artı bir özellik :)

    YanıtlaSil