Selamlar bu hafta Türk piyasasına hızlı bir giriş yapan Bodycare Norway Seaweed Serisine ait yüz ve cilt kremi var.Şimdi geldi benim yorumlarıma size bugün mavi renkli ürünü anlatacağım.İlk olarak ürünümüz 200 ml.lik kocaman bir ambalaja sahip.Pompalı şişede olan ürünü kullanmak son derece kolay sadece şu konuda zorlandım.Alışmışız yüz kremlerinin kavanozda,tüp ambalajda olmasına genelde vücut losyonları böyle pompalı şişede olur.İşte bu şişeden elime ürünü akıtıp yüzüme yaymak nedense bana zor geldi aşırı tembelim galiba.Bunu da söylemek istedim.
Ürünümüz deniz yosunu içeriyor.Esas hedefi sivilce,akne,siyah nokta,egzama gibi cilt problemlerini engellemek.Benim çok şükür bu tür problemlerim yok ama tabii ki benimde kırışıklık ve yaşla birlikte ciltte kuruma problemlerim baş göstermeye başladı artık.İçeriğindeki parfüm anti-alerjen ve Ecocert sertifikalı bir ürün Bodycare.İçeriğini merak ediyorsanız aşağıdaki resme bakınız.
Ürünümüzün çok hafif ve hoş bir kokusu var.Rahatsız edeceğini düşünmüyorum.Son derece hafif bir yapısı var.Orta kıvamda bir krem ve yayılması son derece kolay.Eğer siz bir kremi hem yüzde hem elde hem de vücutta ailecek kullanmayı sevenlerdenseniz mutlaka denemelisiniz.Nemlendirmesi gerçekten çok başarılı ben denemek için bir süredir gece-gündüz kremi olarak bu kremi kullanıyorum ve hafif yapısıyla gerçekten gönlümü çaldı.Emilimi de son derece kolay.
Yazları hem mümkün olduğunca az makyaj yapıyorum hemde tatile yanımda onlarca krem götürmek istemediğimden bir kremle gidiyorum.Yani yazları cildim için bir mola veriyorum.Zaten tatil günlük rutininizden uzaklaşmak değilmidir?Tembellik zamanları için bu kremin bitmesini istemiyorum.Siz bu yazıyı okuduğunuzda ben tatilde olacağım ve bu krem gece-gündüz kremi olarak ayrıca el ve vücut kremi olarak yanımda olacak ve muhtemelen tatilim bittiğinde de bitmiş olacak.O kadar büyük kü sadece yüz kremi olarak bitirebileceğimi sanmıyorum.Ürün bana denemem için gönderildi bu ürünle ilgili instagramda bir çekilişte yaptık.Sanırım fiyatı 45 lira kocaman olduğu düşünülürse ucuz bence ama instagram sayfalarında zaman zaman yaptıkları indirimleri takip etmelisiniz.Bodycare internet sitesine girip diğer ürünleri incelemek isterseniz sizi ŞURADAN alayım.Eğer instagram hesaplarını takip edip yeniliklerden haberdar olmak isterseniz ise ŞURADAN. Sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Boyutu,hoş kokusu,deniz yosunu içermesi,hafifliği,çok amaçlı kullanılması,nemlendirmesi
OLUMSUZ ÖZELLİĞİ:Nedense pompasından ürünü alıp yüzüme sürmek zor geldi bana.

2 Yorumlar