Sevgili blogumun takipçileri;sizlere bugün  Tresan Şampuanı anlatmayı istiyorum.Bu şampuan bana denemem için Fulser tarafından gönderilmişti.Hatta aynı ürün için instagramda güzel bir çekilişte düzenlemiştik.Uzun süredir kullandığıma göre artık ürünü yorumlayabilirim.Ürünümüz ambalaj olarak gayet şık ve kocaman bir şişeye sahip.Bazı şampuanlar küçücük oluyor.Hem o kadar para verip hemde ne olduğunu bile anlayamadığım ürünleri sevmiyorum.Bu ürün 500 ml.lik ambalajıyla şampuanı yeterince tanımaya imkan veriyor.Bende bulunan çeşidi ısırgan otlu olanı.Bu ürün yağlı saçlara öneriliyor.İçinde panthenol ve ısırgan otu ekstresi var.İçeriğini aşağıdaki resimden daha detaylı inceleyebilirsiniz.
Ürünümüz kafa derisinde kan dolaşımını uyararak saç köklerinin beslenmesine ve güçlenmesine yardımcı olmayı vaat ediyor.Özellikle yıpranmış saçlarda iddialı bir ürün ve pHnötr.Kullanımı ise ıslak saçlara masaj yaparak uygulanıp durulanıyor.Ben ürünü hem kendi yağlı ve boyalı saçlarımda hemde kızımın doğal saçlarında denedim.Köpürmesini gayet yeterli buldum.Köpürmeyen şampuanlar saçlarımı temizlemiyormuş gibi geliyor.Çok az bir miktar saçınızı temizlemek için yetiyor.Böylece ürünü uzun süre kullanabilirsiniz.Yaklaşık bir buçuk aydır kullanıyorum daha yarısındayım ürünün.
Ürünün hafif bitkisel bir kokusu var katiyen rahatsız edici değil.Sonrasında mutlaka saç kremi kullanmak zorunda kaldım çünkü saçlarımı sertleştirdi.Zaten çok az şampuan saçlarımı sertleştirmemeyi başardı.Bu yüzden bu duruma alışkınım.Kızımın saçında ya da benim saçımda kullanım sonrasında herhangi bir dökülme gözlemlemedim.Genel olarak memnun kaldığım denemeye değer bir ürün oldu benim için.Normalde kullandığım şampuanlara 5-10 damla çam terebentin yağı damlatıyorum ama bu şampuana okuduğum yorumlarda katanlar şampuanının sulanma problemiyle karşılaştıklarını söylemişler bu yüzden katmadım.Ama gene de etkilerini beğendim.Ürünü kendi sitesinden incelemek isterseniz www.tresan.com Sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Oldukça bereketli bir ürün uzun süre kullanabilirsiniz,fiyatı uygun,kokusu güzel,dökülme problemi ile karşılaşmadım,temizlemesini beğendim,kaliteli bir ürün
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Saçımı sertleştirdi.

6 Yorumlar

  1. Bu tarz saçı besleyen,dökülmeyi engelleyen ürünler genelde sertleştiriyor. Yağ ya da kremle desteklemek lazım :)

    YanıtlaSil
  2. arada kullanıyorum bunu güzel bir şampuan..

    YanıtlaSil
  3. instagramda takip edince, bazen blogları takip etmeyi unutuyorum :( Gül'ü okurken fark ettim seni izlemediğimi, hemen aldım izlemeye :)

    YanıtlaSil