Selamlar bugünkü konuğumuz Topicrem tarafından denememiz için yollanan bir ürün olan Topicrem rich soothing cream.
 Evet ürünümüzü incelemeye geçelim bu ürün hakkında çok fazla şey duyduğum için merakla denemeye başladım ve neredeyse bir aydır da denemekteyim.Artık yorumlama vakti geldi.
Öncelikle ürünümüz 40 ml.lik tüp şık bir ambalajda bulunmakta.Vidalı kapağıyla kolayca açılıyor.Bana gelen ürün kuru ciltliler için üretilmiş olan yoğun nemlendirici çeşidi.Bebek ve çocuklarda da kullanılabiliyor.Kokusu yok gibi son derece az zaten Parfüm içermediği ambalajında yazıyor.Gliserin içeriyor,Paraben ve renklendirici içermiyor.İçeriği için aşağıdaki resme bakmayı unutmayın.



Ürünümüz kızarıklık ve yangın hissini yatıştırmayı vaat edince eşimde bir kaç kere traştan sonra kullandı ve rahatlattığı sonucuna vardı.Gliserin içerdiği için nemlendiriyor,besliyor ve cilt bariyerini koruyor ayrıca esneklik kazandırıyor.Sabah ve akşamları yüz ve boyuna uygulanıyor bu yüzden bir süre gece kremi veya gündüz kremi kullanmayı kestim ve bu kreme yoğunlaştım.

Ürünü kullandığımda yapış yapış bir etkisi olmadı ayrıca cildimde alerjik bir reaksiyonda oluşmadı.Cildimde öyle kızarıklık gibi bir sorun olmadığından bu gibi durumlardaki etkisinin nasıl olduğunu söyleyemeyeceğim.Ama cildimi nemlendirmesini orta ayar buldum.Sonuç olarak öyle mucizevi bir sonuçla karşılaşmadım ama başarılı bir ürün olduğunu söyleyebilirim.

Fiyatının ne kadar olduğunu bilmiyorum ama uygun fiyatlıysa alınıp denenebilir.Bildiğiniz gibi her ürün her ciltte aynı etkiyi vermez benim cildimde nemlendirme oranını çok yüksek bulmasamda siz çok etkili bulabilirsiniz.Ayrıca gece için ayrı gündüz için ayrı krem kullanmaktan sıkılıyorsanız ve evde bir krem olsun bütün ailecek kullanalım diyorsanız tam size göre bir ürün Topicrem rich soothing cream.Sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Bütün ailenin kullanabileceği bir ürün,Paraben içermemesi,Gliserin içermesi,kızarıklıklara iyi gelmesi,Parfüm içermemesi,hafif yapısı
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Orta ayar nemlendirmesi

12 Yorumlar

  1. benim de sevdiğim bir ürün :-))

    YanıtlaSil
  2. Ben de nemlendirmesini çok sevmiştim. Keşke kızarlık ve yangı hissine de iyi gelseydi başka krem kullanmazdım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah aradığın gibi bir ürün bulursun canım:))

      Sil
  3. Yaniii...
    Ailece kullanılabilecek bir ürün olması avantaj aslında. Sen bitirmek zorunda kalmıyor, ma aile paylaşıyorsun :)
    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Emeğine sağlık canım :* Genel olarak herkes nemlendirmesi nden memnun aslında ama tabi cilt tipine ve şihtiyaçlarına göre farklılık gösteriyor bu durum demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki her ürün her ciltte farklı etkiler yapabilir:))

      Sil
  5. Bu ürünü geçtiğimiz haftalarda katıldığım bir etkinlikte sponsor firmalardan hediye ettiler. Bende deniycem bakalım nasıl. Birebir test edicem :) Bu arada blog dayanışma etkinliğini bende destekliyorum.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah beğenirsiniz:)) hemen blogunuza geliyorum.

      Sil
  6. Denemedim hiç ama ben zaten mucizeler yaratanını görmedim, kokusuz ve parabensiz olması denemeye değer bence:)
    Dayanışma etkinliğinden geliyorum, güzel bir keşif oldu bana yine, bize de beklerim^^

    YanıtlaSil