Seranem Vücut Şampuanı hakkında benim görüşlerime gelecek olursak ilk olarak bu ürünün bir Türk firması olan Dermadolin-Deniz Kozmetik tarafından üretildiğini söylemeliyim.Dermadolin gerçekten son derece başarılı ürünler üretiyor.Ürünleri İyi Üretim Yeri anlamına gelen "GOOD MANUFACTORING PRACTICES" yani GMP sertifikasına sahip.Mutlaka ürünlerine göz atmalı ve denemelisiniz.Firmamızı incelemek isterseniz sizi ŞURADAN alayım.Bu üründe bana firmadan denemem için gönderildi ve bende büyük merakla denemeye başladım.
Ürünümüz son derece hoş bir tasarımda ve 250 ml.lik lila ambalajıyla göze de hitap ediyor. İçindeki üründe lila renkve kremsi bir yapıda.3 yaşından büyük çocuklarınızda güvenle kulanabilirsiniz.Bir kere son derece hoş unisex bir kokuya sahip.İçeriği de oldukça temiz paraben içermemesini sevdim ama SLS içerdiğini söylemeliyim.İçeriği için aşağıdaki resme bakabilirsiniz.
Ürünümüz özellikle kuru hassas ciltler için üretilmiş.Temizlerken aynı zamanda bakım yapıyor.Argan yağı ve Seramidle zenginleştirilmiş ve cilt bariyerlerine zarar vermeden temizleme gerçekleştiriyor.Ürün uzun süre dayanıyor çünkü çok az bir miktarı köpürmesi için yeterli.Ben duştan sonra cildimi kurutmamasını çok sevdim.Fiyatını bilemiyorum ama uygun ise alınıp kullanılabilecek bir ürün.
En azından temiz içeriğe sahip olması içimi rahatlatıyor kızımda da gönül rahatlığıyla kullandım.Ürünü almak isterseniz eczanelerde bulabilirsiniz.Sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Hafif kokusu,temiz içeriği,temizlemesi,cildi kurutmaması,bakım yapması,ambalajının şık ve pratik olması,Türk firması olması,kaliteli olması
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:SLS içermesi.

0 Yorumlar