Otacının yeni çıkarmış oldukları bu şampuan zayıf,yıpranmış,işlem görmüş saçlar için üretilmiş.Ambalajımız güzel bir pembe renkte hazırlanmış bu sefer.Klasik otacı ambalajlarından farklı.250 ml.lik ürünü ben kısa sürede bitirdim çünkü her gün saçlarımı yıkıyorum biliyorum zararlı ama alışmışım duramıyorum jöle de kullanınca eve gelince ilk işim yıkamak oluyor.Bu yüzden ürünün gramajı benim için az geldi sanırım bir buçuk haftada bitirdim.İçeriğine bakmak isterseniz aşağıdaki resme bakmayı unutmayın:
Ürünümüz 18.90 liraya satılıyor.Gramajına göre biraz pahalı geldi bana.Otacı ürünle ilgili şunları yazmış sitesine:
  • Keratini oluşturan Bitkisel Proteinli içeriği ile yoğun kimyasal işlem görmüş, çabuk kırılan, cansız, yıpranmış saçların onarılmasına yardımcı olur. Saça ve saç derisine zarar vermeden hassas olarak temizler.
    Kökten uca kadar sağlıklı görünüm alan saçlar, ipeksi bir yumuşaklık kazanır. Yıpranmış, cansızlaşmış, kırılmış, elastikiyetini kaybetmiş, boya veya diğer kimyasal ve ısıl işlemlerden zarar görmüş saçların bakımı için idealdir. Zor taranan saçlarda şampuanlama sonrasında Otacı Bakım Kompleksi, dökülme eğilimli, cansız saçlarda Serum ile saçın bakımının tamamlanması tavsiye edilir.
    • Dermatolojik olarak test edilmiştir.
    • PH değeri cilt ile uyumludur.
    • SLES, SLS, sülfat içermez.
    • Temizleyici ana maddesi Ecocert ?Organik sertifikalıdır.
    • Arginine Ecocert ?Organik sertifikalıdır.
    • Paraben, formaldehit içermez.
    • Boyar madde  içermez.
    • Sedef, opaklaştırıcı gibi katkı maddeleri içermez
    • Hayvansal kökenli maddeler içermez, hayvanlar üzerinde test edilmeden geliştirilmiştir

Zararlı maddeler içermemesi ve testlerinin yapılmış olması çok güzel zaten bu yüzden otacı ürünlerini güvenle kullanabiliyoruz.Benim yorumlarıma gelecek olursak ise köpürmesini ve temizlemesini sevdim.Yalnız benim saçlarımı biraz sertleştirdiği için sonrasında mutlaka saç kremi ve saç bakım ürünü kullanmak zorunda kaldım.Kokusu hafif ve çok hoş banyodan sonra bile burnuma buram buram geldi.Ecocert sertifikalı bu ürünün üzerinde zaten daha etkili bir sonuç için bakım kompleksi ve serumu ile birlikte kullanılması öneriliyor.Tüm saç tiplerine uygun bu ürünü denemek lazım.Sizi diğer ürünlerini de incelemek için OTACI nin sitesine alalım.Sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Zararlı maddeler içermemesi,testlerinin yapılmış olması,kalitesi,tüm saç tiplerine uygun olması,yıpranmış saç telini onarması
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Gramajı fiyatına göre biraz az,benim saçımı biraz sertleştirdi.

2 Yorumlar