Ürünümüz 15 ml.lik pompalı bir ambalajda.Küçük ama bereketli bir ürün.
Şeffaf bir ürün.Yüzünüze sürdüğünüzde slikon barındırdığını anlıyorsunuz.Elimde çok sayıda slikonlu makyaj bazı bulunmakta bunlar cilt üzerinde bir tabaka oluşturarak pürüzsüz görünmesini sağlamaktalar.İçeriği aşağıdaki gibi evet paraben mevcut.
Bu ürünün diğer ürünlerden çok bir farkı olduğunu düşünmüyorum.Makyajın kalıcığını arttırıyor,parlamayı belli bir süre önlüyor ama ben slikon hissini çok sevmiyorum.Yani orta ayar bir ürün diyebiliriz.30 lira gibi bir fiyatı var sanırım miktarına göre biraz pahalı bence.
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Parlamayı önlemesi,kalıcılığı arttırması.
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Slikonlu olması,paraben içermesi,fiyatı fazla.

2 Yorumlar

  1. Ben bir tek şişesini beğenmiştim :)) Güle güle kullan bitanem ben sana daha güzellerini bulursam alırım yine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir tanem çok teşekkürler sen olmasan merak edip duracaktım:))

      Sil