Selamlar bu gün sizlere yapmış olduğumuz Raen çekilişinde hediye ettiğimiz Bitkisel Gül Losyonunu anlatmak istiyorum.Firmamız çekilişimizde hediye ettiğimiz ürünlerden birer tanede denememiz için bize gönderdi.Teşekkür ederek ürünümüzü incelemeye başlayalım.Raen 2005 yılında kurulmuş bir firma yerli ve doğal ürünleri seviyorsanız  mutlaka ürünlerini denemelisiniz.İçeriklerinin doğal ve el yapımı olmasına ayrı bir önem gösteriyorlar.Ayrıca oldukça ilgili bir firma maillerinize neredeyse anında cevaplar alabiliyorsunuz.Ciddi firmaları seviyorum.İşini hakkıyla yapanlar hemen diğerlerinden ayrılıyor.Şimdi ürünümüze geçelim.
İlk olarak bu losyonun şişesi plastik oldukça sağlam,kullanımı pratik bana eski ilaç şişelerini hatırlattı.Nostaljik ambalajlardan hoşlananlar sevebilir.Eğer gül kokusunu seviyorsanız kokusu gerçekten çok hoşunuza gidecek ve gün içinde buram buram bu kokuyu hissedeceksiniz.Hafif bir gül kokusu var ama bunaltıcı bir koku değil ve oldukça kalıcı.Ben sevdim.
İçinde hindistan cevizi yağı türevleri,palmiye yağı türevleri,distile su,gliserin,zeytin yağı,esansiyel yağ bulunmakta.Ben banyodan sonra tüm vücuduma kullandım bu kremi.Emilimi,nemlendirmesi oldukça yeterli geldi.Doğal olması yüzünden kızımda da güvenle kullandım.Losyon oldukça akışkan yapıda olduğu için sürmesi de kolay oldu benim için.Cildimi yumuşatması ve yapış yapış bir his vermemesi de benim için ayrı bir artısı oldu.Benim için tek eleştirilecek nokta şu oldu.Ürünü kullanmak için her açtığımda kapak kısmından bir parça ürün fışkırdı.Bunun sebebi ürünün son derece dolu olması zamanla ürün boşaldıkça bu fışkırma olayı da son buldu.Bunun dışında oldukça sevdiğim bir ürün oldu.Fiyatı 32 lira ve  Raen markasının diğer ürünlerini inceleyebilirsiniz.
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:İçeriği sağlıklı,ambalajı pratik,şık,kokusu gül kokusunu sevenler için güzel,fiyatı uygun.
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Kapak kısmının ilk zamanlar ürünü fışkırtması.

0 Yorumlar