Real Techniques fırçaların hayranı çok bende makyajımda bu fırçaları kullanmayı seviyorum.Powder Brush pudra uygulamaları için tasarlanmış bir fırça.Ben 17.50 liraya uygun bir fiyata görünce hemen almıştım.
Fırça pudra uygulamada oldukça başarılı tüm yüzünüze bir iki darbeyle uygulayabiliyorsunuz.Yalnız fırçası çok büyük bu beni biraz rahatsız ediyor.Büyük olması yüzünden kaşlarıma alanda pudra bulaşıyor ve temizlemesi zor oluyor.Ayrıca burun kenarlarına uygulanması da zor oluyor.
Yıkarken kıl dökülmesi problemiyle karşılaşmadım.Tok ve sık kılları var yumuşaklığı başarılı yüzü hırpalamadan uygulama yapabiliyorsunuz.Sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Kalitesi,fiyatı,yumuşaklığı,kıl dökmemesi.
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Büyük olması yüzünden istemediğiniz yerlere de pudra bulaşıyor ve burun kenarlarına uygulamakta zor oluyor.

4 Yorumlar

  1. Bende Real Techniques'in Expert Face Brush'ı var ve çook severek kullanıyorum. Bu fırça da aklımdaydı ama galiba almayacağım, biraz büyük gerçekten...

    www.gizegen.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yani keşke bu kadar büyük olmasaydı:))

      Sil