-->

adsense

4 Mart 2015 Çarşamba

Oriflame Very Me Bronzer Peach Me Perfect Pudra

Arkadaşım Oriflame satış temsilcisi olduktan sonra Orilame ürünleriyle tanışmaya başladım.Gördüğünüz bronzer'ı da makyajlarımda kontür detayı yapmak  amacıyla satın aldım.Ürün 8 gram küçük şık bir ambalaja sahip çantanızda kolaylıkla taşıyabilirsiniz.Ben indirim döneminde 12 liraya almıştım.
Sıkıştırılmış üstünde hoş desenleri olan bir pudra ve hafif parıltılı.Ürünü tüm yüz çevresine sürdüğünüzde sizi güneş öpmüş gibi bir ifade sağlıyor.Ben elmacık kemiklerimin altına,burun kenarlarıma uygulayarak kontür içinde kullanıyorum.Fırçaya gelmesi için iyice bastırmak gerekiyor.Aldığımdan beri taşlaşma sorunuyla karşılaşmadım.Tüm gün yüzümde kalması da güzel. Gün içinde tazelemem gerekmiyor.Makyajımı çıkarınca zorlanmadan yüzümden temizleniyor.Kısacası oldukça memnun kaldığım son zamanlarda her gün kullandığım bir ürün oldu.Sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Fiyatı,rengi,içindeki hafif parıltıları,kalıcılığı
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.