Arkadaşım Oriflame satış temsilcisi olduktan sonra Orilame ürünleriyle tanışmaya başladım.Gördüğünüz bronzer'ı da makyajlarımda kontür detayı yapmak  amacıyla satın aldım.Ürün 8 gram küçük şık bir ambalaja sahip çantanızda kolaylıkla taşıyabilirsiniz.Ben indirim döneminde 12 liraya almıştım.
Sıkıştırılmış üstünde hoş desenleri olan bir pudra ve hafif parıltılı.Ürünü tüm yüz çevresine sürdüğünüzde sizi güneş öpmüş gibi bir ifade sağlıyor.Ben elmacık kemiklerimin altına,burun kenarlarıma uygulayarak kontür içinde kullanıyorum.Fırçaya gelmesi için iyice bastırmak gerekiyor.Aldığımdan beri taşlaşma sorunuyla karşılaşmadım.Tüm gün yüzümde kalması da güzel. Gün içinde tazelemem gerekmiyor.Makyajımı çıkarınca zorlanmadan yüzümden temizleniyor.Kısacası oldukça memnun kaldığım son zamanlarda her gün kullandığım bir ürün oldu.Sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Fiyatı,rengi,içindeki hafif parıltıları,kalıcılığı
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Yok

0 Yorumlar