Gene bir şeyler bitti yerlerine yenisi konuldu.İşte toplu halde bir görelim neleri çöpe yollamışım.İsterseniz şimdi de tek tek görelim.
Evet pamuk ve 2 adet göz maskesi sonunda bitti.
Pantene marka saç kremi saçlarımı yumuşacık yaptı çok sevdim.Avon şampuan ve saç açıcı spreyinin kaçıncı kutusu bitti bilmiyorum.
2 adet Glister Amway marka ağız spreyini bitirdim.Herhalde bu markayı ne kadar sevdiğimi artık herkes biliyordur.Ağız gargarası da olmazsa olmazım bir de gün içinde ada çayıyla gargara yapıyorum.Hem doğal hem de ağızda ki bütün bakterileri uzaklaştırıyor ayrıca diş etlerine de çok iyi geliyor tavsiye ederim.
Diadermine makyaj temizleme suyu sonunda bitti yıllar oldu alalı.Avon markasına ait tonik ve yüz temizleme jeli de severek kullandığım iki ürün oldu.
Eşimle benim bir dişimiz sorun çıkardı hassaslaşmış ağrıyordu hem de aynı anda aynı diş doktor bile şaşırdı karı koca olunca ikiz kardeş gibi oluyorsunuz.Diş doktorumuz Sensodyne F önerdi.Küçük 50 ml.lik bir ambalajı var.10 liraya aldık.Sorunlu dişin üzerine uyguladık ve ilk sürüşten sonra hassasiyet geçti mucize gibi geldi bize.İpana diş macunu da diğer biten ürünümüz.
Göz serumu Bioblas saç serumu ve Avon el kremi de bitti.
Oriflame'in el ve vücut kremi oldukça güzeldi.Harika bir yaz kokusu olan Mini Pink bitti.Ama yazın gene alabilirim.
Diadermine kapatıcı bir kaç kere kullandıktan sonra unutuldu ve kurumuş Flormar ruj çok eski yapısı bozulmuş çöpe gitti.
Bir bitenler yazısı daha burada bitiyor.Gelsin yeniler...

6 Yorumlar

  1. Bir sürü ürün bitmiş gelsin yeniler =)

    YanıtlaSil
  2. Ne çok ürün bitirmişsin :)) O zaman gelsin yenileeerrrr :)))

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar çok ürün bitirmişsiniz.Yeni yeni ürünlere yelken açma zamanı gelmiş.Benimde alışveriş yapasım geldi.Bu arada bloğunuz çok güzel.Sizi takibe aldım.Banada beklerim:))
    http://elmasekerimm13.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil