Ayça Kaya

Sayarak Zayıfla 5333 - Dr. Ayça Kaya

Dr. Ayça Kayayı bazı televizyon programlarından tanıdığım için yazdığı Sayarak zayıfla 5333 kitabını görünce okumak istedim.

Sayarak zayıfla 5333

Sayarak zayıfla 5333 Doğan kitap tarafından yayımlanmış; 182 sayfadan oluşuyor.

Sayarak zayıfla 5333 yorum

İlk olarak şunu söylemeliyim bu bir diyet kitaplarından değil. Ayça Kaya bize doğru beslenme tekniklerini anlatıyor bu kitapla.

Sayarak zayıfla 5333 okuyanlar

Mesela ilk olarak rejim yaptığımızda ekmeği keseriz bu kitabı okuyunca buna gerek olmadığını görüyorsunuz. Kitap öncelikle şişmanlık hakkında bilgi veriyor. Daha sonra temel besin maddelerini açıklıyor ve ne yemeliyiz, nasıl dengeli beslenilir, dengeli beslenmeyi hayatımıza nasıl uyarlarız hepsi Ayça Kaya'nın Sayarak zayıfla 5333 kitabında mevcut.

Ben bu kitabı çok çok başarılı buldum. Okuyunca ne kadar yanlış beslendiğinizi göreceksiniz. Sayarak zayıfla 5333. zayıflama hikayeleriyle son buluyor. Bence kilo problemi olanların okuması gereken güzel bir kitap. Ayça Kaya teşekkürler. Jale Elhadefin yazdığı Hayatım Romanya adlı kitabın yorumunu da okumayı unutmayın.

6 Yorumlar

  1. Konum dahilinde olunca kitap ilgimi çekti. Ayça Kara' nın sayarak zayıfla kitabına mutlaka bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eminim sen seversin çok faydalı bilgiler var.

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Merak ettigim bir kitap uygulama konusunda başarısızım ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yapamadım ama çok akılcı çözümler sunuyor sayarak zayıfla.

      Sil