-->

adsense

29 Aralık 2014 Pazartesi

Oriflame Eau de Parfum Miss Giordani

Selam  bugün sizlerle Oriflame markasına ait güzel bir parfümü inceleyeceğiz Miss Giordani.Eau de Parfum olmasından dolayı denemek istedim bu parfümü.Peki Eau de Parfum ne demek?EDP parfümler EDT parfümlere göre çok daha kalıcı ve pahalıdırlar çünkü EDP içindeki esans yağ oranı EDT ye göre daha yoğundur.Bu kısa bilgiden sonra parfümümüze geçelim.
50 ml.lik son derece şık bir şişeye sahip olan parfümü gerçekten insanın alası geliyor.Portakal çiçeği ve mangonun harika bir uyumu mevcut parfümde.Ben çok ağır kokular sevdiğimden bana göre oldukça hafif ama etkileyici bir parfüm.İçeriği aşağıdaki gibi:
Koku gerçekten seçkin oriflame sitesinde bu parfümü şu şekilde tanıtmış:Bir İtalyan klasiği olan portakal çiçeğinin canlılığıyla dolu bu koku, mango şerbeti ve kırmızı pondicherry biberi notalarıyla şıklığınızın imzası olacak! Özgüvenli, neşeli ve sofistike tarzınıza bu canlandırıcı kokuyla hayat verin, dayanılmaz cazibenizi yaratın.
Parfümü bende çok beğendim.Yalnız kalıcılığı bence yetersiz sürdükten bir saat sonra kokunun kaybolduğunu söylemeliyim.Ama gene de portakal çiçeği kokusunu çok sevdiğim için sık sık kullanıyorum.Fiyatı da indirim dönemlerinde 40 liraya kadar düşüyor bence kaliteli bir parfüm zaten daha ucuz olamaz.
Olumlu Özellikleri:Koku gerçekten hoş,şişesi çok şık ve kaliteli,fiyatı uygun.
Olumsuz Özellikleri:Kokusu çok uzun süre kalıcı değil.
Sevgiler...

2 yorum:

  1. Oriflame kokularının hiçbiri kalıcı değil ne yazık ki ama giordiani serisinin ürünleri çok güzel oluyor seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya kalıcı kokubulmak çok zor gerçekten ben böyle geçip gittiğinde bile imzanı bırakan kokuları seviyorum ağır kokular favorim:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.