Miss Giordani parfüm

Oriflame Miss Giordani Parfüm

Oriflame ürünleri arasında en çok tercih edilenleri Oriflame parfümleri peki hiç Oriflame Miss Giordani Parfümü denediniz mi?

Oriflame en sevilen parfümleri hangileri?

Oriflame parfümlerini seviyorsanız Oriflame en sevilen parfümleri hangileri? makalemizi de okumalısınız.

Neden Oriflame Miss Giordani Parfüm?

 Oriflame Miss Giordani parfümü Eau de Parfum olmasından dolayı denemek istedim.

Eau de Parfum ne demek?

EDP parfümler EDT parfümlere göre çok daha kalıcı ve pahalıdırlar çünkü EDP içindeki esans yağ oranı EDT ye göre daha yoğundur.

Oriflame Miss Giordani parfüm yorumu

Oriflame parfümleri çok hoş şişeleri ile albenisi fazla ürünler. Oriflame Miss Giordani parfüm portakal çiçeği ve mangoyu içeriğinde buluşturan güzel bir parfüm. Ben çok ağır kokuları sevdiğimden oldukça hafif ama etkileyici buldum kokuyu.


Oriflame parfümleri

Oriflame ürünlerini oldukça kaliteli buluyorum. Oriflame Miss Giordani parfüm de canlı notalara sahip, cazibeli, etkileyici, özgüvenli kadınların severek kullanacağı bir parfüm yalnız kalıcılığı bence yetersiz sürdükten bir saat sonra kokunun kaybolduğunu söylemeliyim. Ama gene de portakal çiçeği kokusunu çok sevdiğim için sık sık kullanıyorum.

Oriflame ürünlerini sevenler Oriflame parfümleri içerisinde Oriflame Miss Giordani parfüme de bir şans vermeliler. Parfüm hoş tasarımlı şişesi, kalitesi, uygun fiyatıyla güzel tek olumsuz özelliği kokusunun uzun süre kalıcı olmaması.

6 Yorumlar

  1. Oriflame kokularının hiçbiri kalıcı değil ne yazık ki ama giordiani serisinin ürünleri çok güzel oluyor seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya kalıcı kokubulmak çok zor gerçekten ben böyle geçip gittiğinde bile imzanı bırakan kokuları seviyorum ağır kokular favorim:))

      Sil
  2. benim de sevdiğim kokulardan biri miss giordani

    YanıtlaSil
  3. bak işte oriflame eau de parfümünü duydum ama şişeninde güzel olması hoş saygılar.

    YanıtlaSil