Selamlar,sevgiler hepinize bir yıl daha geride kaldı az sonra yeni bir yıl başlayacak hepimiz için.2015 umarım bütün kötülükleri temizler sadece iyilikler kalır bize.2014 acı,tatlı günleriyle geçti gitti.Blogum 2014 de daha da büyüdü,gelişti.2014 boyunca bir gün bile aksatmadan haftanın üç günü yazılarımı yayınladım.2015 de de inşallah aynı şevk ve heyecanla sizlerle birlikte olacağım.2014 kötü bir yıl olmadı aslında rutin bir şekilde hayatım devam etti.Ben zaten sürprizleri sevmem her şey aynı olsun;aynı saatte eve geleyim,aynı saatte yemek yiyelim,aynı saatte uyuyalım.Karışık bir yaşam bana göre değil düzensizliğe asla tahammülüm yok.2014'ün en güzel anları yaz tatili sırasında oldu.Gerçekten hayatımın en güzel yaz tatilini bu yıl geçirdim.Annemle,babamla,kızımla,eşimle çok eğlendik.2015 senden de bekliyorum güzel anlar,güzel günler.Yılın ilk bir,iki ayı biraz sıkıntılı geçti ama önemli sorunlar değildi biraz kendi büyütmelerim.2014 de kendi çapımda büyük bir başarıya da imza attım.2015 içinde planlarım var beni yarı yolda bırakma 2015.Yılın Ekim ayının 18'i bana kötü bir sürpriz yaptı sadece bana değil çevremdeki herkesi üzecek bir durumdu.Yakın ve sevdiğimiz çok genç çalışma arkadaşımız vefat etti.Büyük şok yaşadık ama atlatmayı başardık. Allahım 2015 de bana ve sevdiklerime böyle acılar yaşatma lütfen.Neyse dalmayalım derinlere bu benim 375. yazım.Ne mutlu bana.Şimdi dileklerime geçelim.
-2015 size ve tüm sevdiklerinize çok çok uğurlu gelsin.Hep mutlu olun,kötülükler sizden uzak dursun.Çok istediğiniz ne varsa gerçekleşsin.Sizleri seviyorum hep beraber kalalım.Mutlu yıllar hepimize...

3 Yorumlar

  1. sağlıkla, huzurla ve mutlulukla dolu bir yıl olsun; tüm dileklerimiz gerçekleşsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım ya herkes için güzel bir yıl olsun

      Sil