Selamlar Fikri mühimi artık bilmeyen yoktur sanırım.Eğer incelemek isterseniz sizi ŞURADAN alayım.Geçenlerde Fikrimühim Bingo ile gerçekten çok güzel bir kampanya başlattı.Bu güzel set bana ulaştığında çok sevindim.Sunumun şıklığına bakar mısınız?Bir ev görünümündeki ambalajın içinde banyo için ayrı mutfak için ayrı deterjanlar ve indirim kuponları.Bingo şartlı şurtlu temizlik sloganıyla yepyeni ürünler üretti.Bende bu ürünleri kullandım ve şimdi yorumlama vakti geldi.Gerçekten önceden aynı çamaşır suyunu hem mutfakta hem de banyoda kullanmak beni rahatsız ediyordu.Özellikle iki tane ayrı çamaşır suyu alıyordum ki mutfakta kullandığım bir ürünü banyoda kullanmayım diye.Bingo  bu sıkıntıyı görmüş ve banyo için ayrı mutfak için ayrı krem temizleyici ve çamaşır suları üretmiş.

  Mutfak için üretilen krem temizleyici bütün mutfak problemlerine çözüm getiriyor; yağ çözücü formüle sahip,çok güzel bir limon kokusuna sahip,kalıntı bırakmadan temizliyor,kolayca durulanıyor,kuruma yapmayan kapak teknolojisine sahip.
  Mutfak için hazırlanan çamaşır suyu yağ çözücü formüle sahip,çamaşır suyunun sahip olduğu rahatsızlık verici kokusu yok,kilitli kapak teknolojisine sahip ve oldukça yoğun bir ürün böylece her tarafa yayılması kolaylaşıyor.
  Banyo için hazırlanan krem temizleyici gene kuruma yapmayan kapak teknolojisine sahip,banyo için özel geliştirilen Amonyaklı formülle daha güçlü temizlik sunuyor,kireci söküyor ve kireç,sabun artıklarına karşı etkili,kalıntı bırakmadan kolayca temizleniyor.
  Banyo için hazırlanan çamaşır suyu ise oldukça yoğun olan formülüyle her köşeyi temizliyor,köpürmesi ile her tarafa sürüldüğünü görebiliyorsunuz,rahatsız edici hiç bir kokuya sahip değil,kilitli kapak teknolojisine sahip,kireci sökmeye yardımcı formül içeriyor.

  Bize gönderilen pakette bir ürün daha vardı ve ben buna aşık oldum.Bingo Matik Sıvı Deterjan Erguvan Esintisi.Bu ürün hem renklilerde hem de beyazlarda kullanılabiliyor bu da sizi masraftan kurtarıyor.Sadece bir kapağı 5 kilo kadar çamaşır için yeterli.Ve bu ürünle çamaşır yıkadığınızda eviniz mis gibi kokuyor.Ama gerçekten güçlü ve nefis bir koku 2 gün evden çıkmıyor bu koku.Çarşafları yıkayıp serdiğimde tüm gece bu kokuyla uyumak çok güzeldi.Bundan sonra beyazlar için ayrı renkliler için ayrı olan ağır,yer kaplayan deterjanlara son verdim,bu yumuşatıcı büyüklüğündeki hem renklilere hem de beyazlara kullanabileceğim nefis kokulu ürün başköşemde bulunacak.Beni bu ürünlerle tanıştıran BİNGO ve FİKRİMÜHİM 'e teşekkürler.Ayrıca gördüğünüz gibi kızımda çok sevindi ve hemen ev ile oyunlar oynamaya başladı.Sevgiler...

2 Yorumlar

  1. Barbilerimi alıp geliyorum evcilik oynamaya :)) Sunum çok güzel.Sıvı ve kapsül deterjanları kullanmayı seviyorum ben de.Sanki daha çabuk arınıyormuş gibi geliyor durulanırken.Güle güle kullan ürünlerini canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklerim canım bende oynamak zorunda kaldım zaten çok teşekkür ederim:))

      Sil