Watsons'a gittiğimde bu seti görünce denemek için hemen aldım.Ne yazık ki fiyatını hatırlayamıyorum ama oldukça uygun bir indirim yapılmıştı.Setin içinde hem rimel hem de eyeliner bulunması özellikle hoşuma gitti.Günlerdir deniyorum artık yorumlama vaktim geldi geçiyor bile.İsterseniz önce içeriklerine bir göz atalım.
Rimmel ürünlerini ne yazık ki yaşadığım yerde bulamıyorum bu yüzden tatilde bir kaç ürününü alarak denemek istedim.Genel olarak ürünleri fena bulmadım,fiyatlarına göre oldukça kaliteli ürünler yalnız ambalajları daha özenli ve şık olabilirdi.
Bu mascara ve eyeliner oldukça sağlam ambalajlara sahip ama daha şık olabilirdi bence.
Rimelimiz S şeklinde farklı bir fırçaya sahip kıl fırçalar genelde kirpiklerimi yapıştırıyor ama bu fırçada öyle büyük bir sorun yaşamadım.Fırçanın ince ucuyla çok küçük kirpikleri boyayabiliyorsunuz.Kıvrımlı bölgesiyle kıvırabiliyorsunuz.
Ben gerek kıvırmasını gerek renk vermesini oldukça beğendim.Kalıcılığı ve dolgunlaştırıcı özelliği benden tam not aldı.Yani hiç fena bir seçim değil beklentilerimi fazlasıyla karşıladı.Fırçanın uygulaması ilk kullanımda zor gibi görünmüştü ama kullanım zorluğu yaşamadım.Kirpiklerimin en dibinden en ucuna uygulama yapması ve verdiği hacim çok hoşuma gitti.Bayanların mascara uygulamalarını en kolay biçimde yapmaları için nasıl bir mascara üretmeliyiz diye oldukça düşünmüşler belli ki.İçindeki üründe oldukça yeterli geliyor fırçaya.Bazı rimellere ürün koymuyorlar kuru kuru hiç sevmiyorum.Bu rimel de uzun süre kullanılacak bol ürün var.Topaklanma problemiyle karşılaşmadım.Ayrıca çıkarması da gayet kolay.Hemen temizleniyor.Ben sevdim.
Olumlu özellikleri:Kalıcı olması,pigmentasyonu,tek tek ayırması,hacim vermesi,fiyatı,fırça şekli,içindeki ürün yeterli.
Olumsuz özellikleri:Ambalaj daha şık olabilirdi.
Eyeliner da gene oldukça düşünülmüş bir ürün.Farklı keçe ucu sayesinde kolayca eyeliner çekebilirsiniz.Ucu inceden kalına giden 3 boyutlu şekilde tasarlanmış.Uygulaması çok kolay.Yalnız ucu sert olduğu için her sürüşte göz kapağımı acıtıyor.Bir de ikinci ve hatta üçüncü sürüşte tam siyahlık veriyor.Her defasında göz kapağımı zedelemesi yüzünden çok fazla kullanacağımı sanmıyorum.Ürün waterproof  ama çıkarırken gayet rahat çıkıyor.Ve tüm gün boyunca gözümde kaldığını söyleyemeyeceğim bir bakıyorum akmış.Yani bu ürünü rimel kadar sevmedim.
Olumlu özellikleri:3D keçe ucu uygulama kolaylığı sağlıyor,fiyatı.
Olumsuz özellikleri:Sert ucu ile gözleri zedelemesi,pigmentasyonu yeterli değil,akması.
Sevgiler...

2 Yorumlar

  1. Bu kalem eyelinerlerde hiç becerikli değilim.Ne çektiğim kuyruk kuyruğa benziyor , ne de çizgi güzel oluyor :)) Ama öğrenmek için inatla oriflame'in eyelinerini kullanıyorum :))) Seni çok öpüyorum canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama gözde çok güzel duruyor ben devamlı kullanıyorum ben de öptüm canım:))

      Sil