Selamlar geçtiğimiz ay Tavsiye Kanalından elime Loreal markasına ait güzel bir set ulaştı.Şimdiye kadar denediğim için artık yorumlayabilirim.Setin içinden son derece şık bir tasarıma sahip yaşlanma karşıtı bakım kremi ve tamamlayıcı dokunuş olarak adlandırabileceğimiz bir başka krem daha çıktı.Kremlerimiz  ışığın yüzünüzdeki dağılımını ayarlayan Opti-blur teknolojisine sahip.

Öncelikle cilt bakım kremini inceleyelim.Bu krem anında ince çizgi ve gözenekleri gizlemeyi vaat ediyor.Bir ay kullanımdan sonra ise kırışıklıkların görünümünü azaltmayı,daha sıkı bir cildi,cilt ton eşitliğini ve genç bir cildi vaat ediyor.


Kremi kullanmadan önce parmaklarımız arasında ısıtarak dairesel hareketlerle sürüyoruz yüzümüze.

Ben bir cenazeye giderken ilk kez kullandım kremi malum makyaj yapamayacağımız için hiç değilse çok kötü görünmeyim diye sürdüm ve sonuçtan oldukça memnun kaldım.Temiz,doğal ve mat bir görünüm veriyor.Yalnız ben nemlendirmesini yetersiz buldum.Cildim kuru olduğu için sürdüğümdeki matlık beni rahatsız etti.Kremler 40-50 yaş aralığı için üretilmiş.Spf içermiyor mutlaka güneş koruyucu bir ürün kullanmak gerektiriyor.

İçindekilerde şöyle:

Şimdi de tamamlayıcı dokunuş olarak adlandırılan diğer kreme geçelim.
Bu kremde kırışıklıkları,kusurları,gözenekleri anında gizlemeyi vaat ediyor.Bir nevi makyaj bazı diyebiliriz.Makyajdan önce yumuşak dokunuşlarla uyguluyoruz cildimize.Ben bu kremi The Balm'ın makyaj bazına benzettim.Cildinizin üzerinde bir tabaka oluşturuyor ve ellediğinizde yumuşacık bir ciltle karşılaşıyorsunuz.
 Verdiği etki gün sonunda cildinizi yıkadığınızda gidiyor.Her iki kremi birlikte kullanmaya dikkat ettim.Bu ürünü makyaj bazı olarak daha çok beğendim.Çünkü hakikaten cilt bir slikon tabakasıyla kaplanıyor ve makyaj daha güzel duruyor ve daha uzun süre dayanıyor.Yalnız her iki krem de çok derin kırışıklıkları kapatmıyor.Alnımda bulunan çok hafif bir çizgiyi kapattılar ama kaş arası çizgimi sadece hafiflettiler.İçeriği ise şu şekilde:
Kısacası gençlerin kullanmalarını tavsiye etmem zaten 40-50 yaş aralığı için üretilmiş.Eğer cildinizde çok derin olmayan kırışıklıklardan şikayetçiyseniz ve cildiniz çok kuru değilse memnun kalacağınızı düşünüyorum.Sevgiler...
Olumlu Özellikleri:Hafif kırışıklıkları kapatması,son derece şık ambalajları,cilde sağlıklı bir görünüm vermeleri,renk tonunu eşitlemeleri
Olumsuz Özellikleri:Nemlendirmesinin yeterli olmaması,Spf içermemesi.

4 Yorumlar

  1. Merhaba, blogunuzu takibe aldım ve ben de aranıza katıldım. Blogunu yeni açmış, sesini duyurmaya ve blogunu tanıtmaya çalışan yolun henüz başında olan bir bloggerım. Destek olursanız çok mutlu olurum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Sevgili Meleğimiz,

    Harika bir yazı olmuş.Yazın ve paylaşımların için teşekkürler:) Unutma senin deneyimlerin ve düşüncelerin bizim için çok değerli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Tavsiye Kanalı sizin meleğiniz olmak benim için gurur verici:))

      Sil