Selamlar wet n wild silk finish rujlar Gratislerde çok uygun fiyata satılıyor.6.50 lira olunca mağazaya girince bir ruj almadan çıkmayayım diyor insan.
Benim aldığım daha doğrusu bulabildiğim renk breeze bir çoğu satılmıştı ben de denemek için sırf aldım.
Ambalajı son derece sıradan ve çok sağlam olduğunu söyleyemeyeceğim.Daha şık bir tasarım yapılabilirdi.Rujun belli belirsiz rahatsız etmeyen bir kokusu var.Ürün vitamin A-E ve Aloe Vera ile zenginleştirilmiş. nemli görünümlü dudaklar vaat ediyor.
Ben rengi oldukça sevdim metalik bir parıltıya sahip nude bir renk diyebiliriz.Herkes kullanamaz ama ben severek kullanıyorum bu tür renkleri.Ruj yumuşak bir yapıya sahip uygulaması gayet kolay.Nemlendirmesini sevdim.Fiyatını düşününce çok fazla bir şey beklemiyordum ama kendime yakıştırdım bu ruju.Dayanma gücü de orta ayar 4 saat kadar.Kuru dudaklara sahip olanlar nemlendirmesini sevebilir.Sevgiler...

0 Yorumlar