The Balm ürünleri

The Balm Time Balm Fondöten

Gratislerde satılan The Balm ürünlerinin makyaj için olan cicili bicili ambalajlarına bayılmayan yoktur.The Balm Time Balm Time Balm fondöten bu harika ambalajlardan çok nasibini almış bir ürün değil.Oldukça sade tasarlanmış bir makyaj ürünü.

The Balm'ın cicili bicili ürünleri

Eğer siz The Balm ürünlerinin pin up kız temalı olanlarıyla daha çok ilgileniyorsanız The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı makalemizi okumalısınız.

The Balm Time Balm fondöten yorumu

Gratisden aldığım The Balm Time Balm fondöten çevirmeli kapağıyla sağlam ve kaliteli görünüyor.Çantada taşımak içinde ideal çünkü açılma,dökülme problemi kapağı sayesinde yok gibi. İçinde bulunan ufak süngeri tabii ki çöpe gitti ama çok zorda kalınırsa kullanılabilir.

The Balm Time Balm fondöten pata krem olarak adlandırılan bir fondöten ben genelde sıvı fondötenleri tercih ediyorum.Bendeki rengi medium kışın makyajımda tenime gitmez ama bronz tenimle uyum sağladı.Fırçayla da elimle de sürmeye çalıştım ürünü doğrusu sıvı fondötenlere alışınca uygulamada bayağı zorlandım.Fırçayla sürünce de yer yer fırça izi kaldı süngerle üzerinden geçmek zorunda kaldım.

Oldukça yağlı yapıya sahip bir makyaj ürünü.Her gün kullanırsam  sivilce yapmasından endişeleniyorum bu yüzden arada sırada kullanmayı düşünüyorum.Ayrıca gözenekleri kapatmasını da çok başarılı bulmadım.Yani kapatıcılığı orta ayar bence.Ciltte doğal bir duruşu var maske gibi bir görünümü yok ama ben genede çok çok beğenmedim duruşunu belkide koyu renk olmasından dolayı.

Gratis

The Balm ürünleri Gratislerde oldukça popüler.Ama ben The Balm Time Balm fondötenin yağlı bir yapısı olduğundan dolayı kalıcılığını çok başarılı bulmadım.

The Balm ürünleri paraben içermiyor

Gratislerde satılan The Balm ürünleri temiz içerikli makyaj malzemeleri ile oldukça seviliyor,The Balm Time Balm fondöteninde paraben içermemesi güzel.Temiz içeriği,bereketli bir ürün olması,sağlam ambalajıyla denenebilir.


17 Yorumlar

  1. Balm'ın bu ürünü hiç dikkatimi çekmemiş benim.Ama iyi ki yazmışsın olur da gözüme çarpar meraktan alırdım sonra at bir köşeye :))) Hem sıvı fondöten gibisi var mı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayağı beğenenlerde var ama bana göre değil canım sıvı fondötenden bende vazgeçemiyorum:)))

      Sil
  2. Evet ne hikmetse bu markanın cilt ürünleri bize yoğun ve yagli geliyor(big fat american people =) ) aynisini yeni aldığım timebalm concealerda bende yasadim, yoğun yağlı ve çizgiye doluyor, alişana kadr yinede kullanmayi düşünüyorum içeri temiz ya ondan herhalde, seviyorum bumarkayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim canım concealerında yazısını yazmıştım dolma problemi var:))

      Sil
  3. İçinde talk (talc) var ama bir şey olur mu? Sadece haftasonları ve fotoğraf çekerken kullanmayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Testerından bir denemenizi tavsiye ederim önce ertesi günü beğenirseniz alırsınız.

      Sil
  4. çok yağlı olması,sivilce yapma olasılığının olmasi vs..yani olumsuz not verdiniz anladiğim kadarıyla..🙂

    YanıtlaSil
  5. Yağlıysa bana da iyi gelmez😇😇

    YanıtlaSil
  6. fiyatını da bu cicili bicili ambalajlar maalesef ki arttırıyor diye düşünüyorum...Yoksa fiyat ve parformans paralel değil bana göre...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın ambalaj fiyatıda arttırıyor sen nerelerdesin hanidir.

      Sil
  7. Böyle fondöten hiç kullanmamıştım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pata krem fondötenler bazı ciltlerde mükemmel oluyor.

      Sil
  8. Sanirim artık gratislerde satılmıyor

    YanıtlaSil
  9. Artik gratislerde satılmıyor sanirim ben çok severek kullanıyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım satıştan kaldırılmış internet sitesine baktım şimdi göremedim.

      Sil