-->

adsense

17 Ekim 2014 Cuma

THE BALM TİME BALM FONDÖTEN

Selamlar The Balm markasının cicili bicili ambalajlarına bayılmayan yok herhalde.Özellikle indirim zamanlarında kapışılan ürünleri olan markamızın fondötenini inceleyeceğiz bugün.Diğer ambalajlarına nazaran bu ürünümüz daha sade bir görünüme sahip.21.3 gramlık olan ürünümüz çevirmeli kapağıyla sağlam ve kaliteli görünüyor.Çantada taşımak içinde ideal çünkü açılma,dökülme problemi kapağı sayesinde yok gibi. İçinde bulunan ufak süngeri tabii ki çöpe gitti ama çok zorda kalınırsa kullanılabilir.
Pata krem olarak adlandırılan bir fondöten ben genelde sıvı fondötenleri tercih ediyorum.Bendeki rengi medium kışın tenime gitmez ama bronz tenimle uyum sağladı.Fırçayla da elimle de sürmeye çalıştım ürünü doğrusu sıvı fondötenlere alışınca uygulamada bayağı zorlandım.Fırçayla sürünce de yer yer fırça izi kaldı süngerle üzerinden geçmek zorunda kaldım.Oldukça yağlı yapıya sahip bir ürün.Her gün kullanırsam  sivilce yapmasından endişeleniyorum bu yüzden arada sırada kullanmayı düşünüyorum.Ayrıca gözenekleri kapatmasını da çok başarılı bulmadım.Yani kapatıcılığı orta ayar bence.Ciltte doğal bir duruşu var maske gibi bir görünümü yok ama ben genede çok çok beğenmedim duruşunu belkide koyu renk olmasından dolayı.
Yağlı bir yapısı olduğundan dolayı kalıcılığını çok başarılı bulmadım.Oldukça memnun kalanlar var bunu da söylemeliyim ama cilt yapısından dolayı her ürün her ciltte başarılı sonuç vermiyor.Fiyatı da 40 lira civarı sanırım bana bir çekilişle gelmişti bu yüzden tam bilemiyorum ama indirim dönemlerinde alınabilir.Paraben içermemesi de çok güzel.İçeriği için alttaki resime göz atamayı unutmayın.Sevgiler...
Olumlu özellikleri:Bereketli bir ürün uzun süre kullanılabilir,kapatıcılığı,paraben içermemesi,vidalı kapağı
Olumsuz özellikleri:Yağlı yapısı,kalıcı olmaması,yüze uygulamasının zor olması,fiyatı.


6 yorum:

  1. Balm'ın bu ürünü hiç dikkatimi çekmemiş benim.Ama iyi ki yazmışsın olur da gözüme çarpar meraktan alırdım sonra at bir köşeye :))) Hem sıvı fondöten gibisi var mı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayağı beğenenlerde var ama bana göre değil canım sıvı fondötenden bende vazgeçemiyorum:)))

      Sil
  2. Evet ne hikmetse bu markanın cilt ürünleri bize yoğun ve yagli geliyor(big fat american people =) ) aynisini yeni aldığım timebalm concealerda bende yasadim, yoğun yağlı ve çizgiye doluyor, alişana kadr yinede kullanmayi düşünüyorum içeri temiz ya ondan herhalde, seviyorum bumarkayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim canım concealerında yazısını yazmıştım dolma problemi var:))

      Sil
  3. İçinde talk (talc) var ama bir şey olur mu? Sadece haftasonları ve fotoğraf çekerken kullanmayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Testerından bir denemenizi tavsiye ederim önce ertesi günü beğenirseniz alırsınız.

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.