Selamlar Tavsiye Kanalından geçen haftalarda çok güzel hediyeler elime geçti bunlardan birisi Loreal Magic Blur kampanyası ile yollanmış olan çok güzel iki krem dediklerine göre yüzdeki kırışıklıkları ve gözenekleri kapatmada çok başarılıymış bu kremler kullanmak için sabırsızlanıyorum.Bu paket kapsamında bir sürü tester kremde yollandı bunları denemeleri için hemen arkadaşlarıma verdim.Ayrıca Gratisten bu kremleri alabilmemiz için yüzde 50 indirim kuponlarıda mevcuttu pakette çok şık bir paket yakında detaylı yazısını yazacağım.
İkinci olarak da Tavsiye Kanalı bir yarışma düzenledi bu yarışmada Canan Tan'ın yeni çıkan kitabı kurayla belirlenen 100 kişiye gönderildi ve bu şanslılar arasında bende vardım çok sevindim.Yeni çıkan bir kitabı okuyacak ilk insanlardan olmak çok özel bir duygu okuyup blogumda sizler için yorumlayacağım.Sonrasında da okul kütüphanesine hediye edeceğim çünkü Canan Tan'ı gençler çok seviyor.Tavsiye Kanalına bu güzel hediyeler için tekrar teşekkür ediyor sizlere güzel günler diliyorum.Sevgiler...

4 Yorumlar

  1. haftalar önce iletişime geçip gönderileceği bildirilmişti unutmuştum bile :( şimdi okuyunca hatırladım... bizlerinki de gelir umarım :/ iyi günlerde kullan; keyifle oku dileklerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım eline ulaşır canım çok teşekkürler:)))

      Sil
  2. Düzenleyici gibi olan kremi çok beğendim ben.Bakım kremine hala geçemedim ama.Kitabın yorumunu merakla bekliyorum canım.Bu arada bloglarda bir ödüldür gidiyor duydun mu sen de.Benim ilk ödülüm de tabii ki sana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yeni kullanmaya başladım ödül mü?? hemen bakıyorum çok teşekkürler tatlım:)))

      Sil