Sevgili arkadaşım  beni mimlemiş sorularına cevaplar yazmak için sabırsızlanıyorum.İşte sorular:
Bu aralar hayatında neler oluyor, seni nasıl etkiliyor bu olaylar?
Mükemmel bir yaz tatili geçirdim yukarıdaki resimde blogum da ilk kez bu güzel tatilden kalan bir anı ve kızımın resmi belki ilerde cesaretimi toplayıp kendi resmimi de koyarım bilemiyorum ama çok bahsettiğim kızımın resmini görün istedim hem de güzel tatilimden bir anı olsun blogumda.
Çok yoğun bir çalışma temposu başladı benim için bu arada evdeki internet bağlantımı değiştirdiğim için bir süre internetsiz kaldım.Çekilişim bitti ama fırsat bulupda kazananı belirleyemedim.Allahtan planlanmış yazılarım vardı çünkü hiç bloguma giripte ilgilenemedim.Şu sırada bu mimi bile iki arada bir derede yazıyorum.Özlemişim bloguma yazı yazmayı.Geç geliyorum,çok çalşıyorum ,işler birikti,yorgun hissediyorum,en sevdiğim aktivitelerime vakit bulamıyorum sıkıldım çok sıkıldım ya.
Hayatın senin için ne kadar önem arz ediyor?
Hayatım sadece bir kere yaşanacak çok önemli bu yüzden güzel anılarla dolsun istiyorum.Hayat felsefem 'Yarattığın dünya yaşadığın dünyadır.'Peki yaratıp içinde bulunmak istediğim dünya nasıl'Kızımın büyümesini saniye saniye takip etmek onunla unutamayacağı güzel anlar yaşamak,kafa dengi arkadaşlarımla vakit geçirmek,burada tanıdığım özellikle  bazı arkadaşlarımla tanışmak,işimde çok başarılı olmak,bu sene yüklendiğim ağır işlerin hepsinin altından kalkmak,kimsenin bana olan güvenini kırmamak,bunun yanında kendimle ilgilenebilmek,bloguma yazı yazarak içimi dökebilmek çünkü benim bu dünyadaki tek kaçış noktam,aileme yetebilmek çünkü eşimin,çocuğumun hayat standartlarını yalnızca ben belirler ve yükseltebilirim bu nasıl olacak onlara temiz ve sevgi dolu bir ev sunarak tabii ki of daha neler neler bütün bunları yapabilecek vakit istiyorum.Çalışan kadın için hayat çok zor inşallah her şeyi düzene sokarak kendi çocuğumda ve okuldaki öğrencilerimde olumlu izler bırakmadan bu dünyadan ayrılmam.
Kendini bir kenara çekip düşündüğün olur mu?
Olmaz mı genelde işten dönüş yolunda düşünürüm hayatımı planlarım.
Nefret ettiğin bir alışkanlığın var mı?
Sigara içmemeyi isterdim ama hayattaki en büyük dayanağım da o bırakamıyorum,bıraksam tatsız bir yaşamım olacak gibi geliyor.
Bu hafta içinde neler yaşadın?
Çok çalıştım,eve koşup yemek yaptım,daha tamamlayamadığım işlerim için vakit bulamadım,çocukların yapmak istedikleri etkinlikleri dinledim,bütün yıl yapılacakları planladım.Önemli kararlar vermem gerekiyordu mesela eğitimle alakalı cesaret edemedim seneye erteledim.İnternet bağlantım yeni bağlandı bu yüzden sosyal medya hesaplarımı sadece cep telefonumdan takip ettim.
Hayat?
Hayat koşuşturmacadır.Yakalamaya çalışırsın ama o hep senden öndedir.Arada mola verip duraksamak seni kendine getirir.Sonuçta bir güleryüz bir teşekkürler sana güç verir tekrar yakalamaya uğraşırsın.
Son zamanlarda bir değişikliğe uğradığını hissediyor musun?
Keşke bu mim çok rahat olduğum bir döneme rastlasaydı sizi sıktım mı bilmiyorum ama içimi dökmek de iyi geldi belki de tam vaktinde yapılmış bir mim.Son zamanlarda uykusuz,yorgun ve kafam dolu,yıpranmış hissediyorum.
Hayattan beklentin neler?
Evrene sesleniyorum sağlıklı,mutlu,huzurlu,güzel insanlarla beraber güzel anlar yaşamak istiyorum.Kin,kıskançlık benden uzak dursun gerçekten beni seven insanlar olsun yanımda.Kızım,eşim ve ailemle birlikte düşünmeden,ne olacak demeden rutin bir hayat istiyorum.

Bu güzel mim için sevgili arkadaşım sevgilerimi iletiyorum tatlım seni tanıdığıma çok sevindim.Bu kadar uzakta olup,hiç yüzümüzü görmeyip bu kadar sağlam bir dostluk kurduğumuz için çok mutluyum.En kısa sürede tanışmak dileğiyle diyorum.Ve bende bu mimi artık yazılarını okumak istediğim sevgili BİR DİLİM LİMON ve tanımadan gene çok sevdiğim GÜLBEŞEKER adlı arkadaşlarıma yolluyorum lütfen blog dünyasından uzak durmayın çok seviyorum yazılarınızı sevgiler...

4 Yorumlar

  1. Ne güzel ve içten bir iç döküş olmuş bu yazı.Birgün yüzyüze geleceğiz ve sanki yıllardır biraradaymışcasına sohbetler edeceğiz.Hayatta tesadüf diye birşey yoktur.Blog yoluyla bile olsa tanışıp sağlam dostluk kurmamızın mutlaka güzel bir sebebi vardır elbet :)) Senin gibi yüreği güzel bir dost bulduğum için çok şanslıyım :)) Eşinle ve kızınla hep mutlu ol.Balböceğimi ve seni çok öpüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım ben de çok şanslıyım öptüm:))

      Sil
  2. Kebebeğim iyiki baktım bloguma :-) yoksa mimledigini farkedemeyecektim ...
    Önce senin cevaplarını bir güzel okuyayım söz yarın ilk işim mimi cevaplamak olacak

    YanıtlaSil