Selamlar adını sıkça duyduğumuz herkesin Türkiye ye ne zaman gelecek diye beklediği Maybelline Baby Lips bugünkü konuğumuz.Bendeki rengi Pink Punch.Daha başka 6 rengi var ama ben sadece merakımdan denemek için aldım.Son derece cici bir görünüşü var ,değil mi?Pembe pembe tam sevdiğimiz gibi.Fiyatı da oldukça uygun sanırım 5.90 lira civarıydı.Gratisten aldım ben ürünü.
Ürün 8 saate kadar nemlendirme vaat ediyor.Düzenli kullanıldığında bir haftada etkilerini gösteriyormuş.Vaat ettikleri daha yumuşak,güzel,nemli ve korunmuş dudaklar.Ürün 20 Spf içeriyor.
Peki etkileri ne oldu?Doğrusu ben herhangi bir dudak nemlendiricisinden daha müthiş bir etki göremedim.Doğru dudakları nemlendiriyor.Ama kullandığım diğer ürünlerde aynı etkiyi sağlıyordu.Ayrıca bendeki ürün renkli bir ürün ama ben pigmentasyonunu çok başarılı bulmadım.Çok çok hafif bir renk veriyor oda zor farkediliyor.Bazı blogger arkadaşlar renk vermesini çok iyi bulmuş ama benim tenimde belli bile olmadı.Ayrıca dudak çizgilerime dolması da beni rahatsız etti.
Kokusu meyvemsi çok hoş ve hafif.Sanırım o kadar bekledik o kadar üstünde durduk ki beklentilerimizde arttı ürün için.Gene de mükemmel bulanlar oldu hiç beğenmeyenler de.Bence kötü bir ürün değil ama övüldüğü kadarda değil.Ambalajının tatlılığından dolayı kızıma söz verdim o kullanmaya devam edecek ürünü.İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz.Sevgiler...
Olumlu özellikleri:Fiyatı,ambalajının hoşluğu,nemlendirmesi,hoş kokusu
Olumsuz özellikleri:Dudak çizgilerine dolması,renk vermemesi.

4 Yorumlar

  1. Ne kadar doğru söylemişsin.Beklentiler çok yüksek tutuldu bu balm için.Sıradan ama yine de sevdim ben.Neyseki fiyatını abartmadı Maybelline :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sıradan çok doğru bir tanım oldu canım kızım severek kullanıyor şimdi:))

      Sil
  2. Aynı fikirdeyim galiba beklentiyi karşılayamadı ağzına sağlık :)))

    YanıtlaSil