Selamlar birazcık geç oldu biliyorum 10 Ekimde biten çekilişimin sonucunu ancak açıklayabiliyorum çekilişe BURADAN BAKABİLİRSİNİZ  hepinizden özür diliyorum ama net bağlantım kesikti yeni bağlantının açılması biraz uzun sürdü ve çok yoğun bir dönemden geçtiğim için ancak vakit bulabildim çekilişi yapmaya aslında şu anda yapacağım çekilişi size yazarken.Evet isterseniz başlayalım yolumuz uzun öncelikle random.org'u açalım.İlk olarak en çok şikayet olan konu random.org daki ilk sıralar ve son sıralardaki katılımcıların çekilişlerde hiç kazanamamalarıydı bu şikayetleri okuyunca ben de biraz araştırdım ve randomda list randomizer bölümüne isimleri yazmaya karar verdim randomizer tuşuna basınca bütün sıralama karışıyor yani ekranda yorum sırasına göre değilde karışmış bir şekilde çıkıyor.İlk ve son sıradakilere haksızlık olmasın diye bu yöntemi kullanacağım.Bu arada ben çekilişime instagram hesabımdaki takipçilerimi de dahil ettim ne yazık ki bu kararımı net bağlantımın olmadığından dolayı blogumdan duyuramadım.Şimdi önce blog sayfamdaki isimleri sonra da instagram hesabımdaki isimleri ekleyerek yazıyorum random.org'a.58 blog katılımı olmuş 59 tane katılımda instagramdan olmuş toplam 117 katılım.Ve sonra listeyi karıştırıyorum.İşte ilk kazanan 108 numara ile cangz
2. kazanan  100 numara ile Yaseminniey Krsygt 

Yedekler ise 82 numara ile derya_mentes ve 7 numara ile peline34 
Evet böylelikle bir çekilişi daha geride bıraktık ben asıl talihlilere maille ulaşmaya çalışacağım 3 gün içinde yanıt gelmezse yedek talihlileri haberdar edeceğim umarım sorunsuz bir şekilde Harmolance Ayak ve Topuk Bakım Kremleri ellerine ulaşır ve çok memnun kalırlar.Kazanamayanlar üzülmesinler blogum 2 yaşını dolduruyor bu yüzden yeni çekilişler yapmayı düşünüyorum hep birlikte daha nice yıllar diliyorum sevgiyle kalın...

7 Yorumlar

  1. Kazananlar hediyelerini güzel günlerde kullansınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım inşallah sorunsuzca ellerne ulaşır ve güle güle kullanırlar bu arada isimleri yazmak çekiliş yapmak hakikaten zor iki saat oldu uğraşıyorum yani öptüm seni:)))

      Sil
  2. Benim için güzel bir süpriz oldu emeklerine sağlık teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebrik ederim güzel günlerde kullanın inşallah:))

      Sil
  3. Ben de mail attım çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. her iki arkadaşımda hediyelerine kavuştular cangz blogunda yayınladı okumak için http://incitanesi-cangz.blogspot.com.tr/2014/10/harmolance-ayak-ve-topuk-kremi-hediyem.html

    YanıtlaSil