Selamlar essence markasını hem uygun fiyatlı olmasından hem de kaliteli ürünler sunmasından dolayı çok seviyorum.Bu krem kapatıcıyı da  9.30 liraya Gratis den almıştım.Aldığım günden beri makyajımda kullanıyorum.Artık yorumlama zamanı geldi.10 numaralı natural beige renginde ki kapatıcımız  mini bir ambalaja sahip.
İçinde birbirine yakın  2 farklı  ton kapatıcı mevcut.Açık olanı aydınlatıcı olarak koyu olanı ise kapatıcı olarak kullanıyorum  bazen de birbirine karıştırarak sürüyorum.Yüksek kapatıcılık vaat eden ürün benim değerlendirmeme göre orta ayar bir kapatıcılığa sahip.Benim cildimde çok fazla leke ya da kızarıklık olmadığı için gayet memnun kaldım.
Göz altım ve ufak kızarıklıklar da çok başarılı olduğunu düşünüyorum.Ürün gayet yumuşak bir yapıya sahip ve sürümü,dağıtılması  oldukça kolay.Ayrıca ben göz kapaklarımda da kullandım. Göz kapaklarımda ve altında birikme gibi bir problemle karşılaşmadım.Tabii üstüne pudra sürüyorum.Tüm gün kalıcılığıyla en sevdiğim kapatıcım oldu.Fiyatının da çok uygun olduğunu düşünürsek verilen paranın hakkını fazlasıyla veren bir ürün.Beğenmeyenler de varmış ama ben oldukça memnun kaldım.Sevgiler

0 Yorumlar