-->

adsense

31 Ekim 2014 Cuma

BEAUTY FORMULAS AĞIZ SPREYİ

Selamlar bu ağız spreyini watsons'dan almıştım.Sigara kullanınca ağız spreyleri en yakın arkadaşınız oluyor.Bende mağazada bu ürünü görünce ve oldukça da sevimli görününce gözüme bir deneyeyim dedim.Ürünümüz 25 ml.lik fısfıslı bir ambalaja sahip.İngiltere den sadece watsonsa özel ithal edilmiş.Şekersiz olduğunu da söylemeliyim.Nane aromalı olan bu spreyi çok keskin bir tada sahip değil.Bazı blogger arkadaşlar tadını keskin ve acı bulmuş ama ben çok daha keskin ürünler kullanmış olduğum için bana çok hafif geldi.Sigara içmiyorsanız hafif bir ferahlatıcı istiyorsanız kullanabilirsiniz.İçeriği ise aşağıdaki gibi sevgiler...

4 yorum:

  1. Sakız ve ağız spreyleri bazen hayat kurtarıyor ama bir de midemi bulandırmasalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben onlarsız yaşıyamıyorum yoksa kendimi kültablası gibi hissediyorum.

      Sil
  2. bloğumu ziyaret ederseniz sevinirim :))

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.