-->

adsense

15 Eylül 2014 Pazartesi

HC HAIR CARE DOPING DÖKÜLME VE YIPRANMA KARŞITI YOĞUN SAÇ BAKIM SERUMU

Selamlar bu ürün bana bir çekilişte çıkmıştı elime ulaştığından beri kullanıyorum.HC HAIR CARE son günlerde adını sıkça duyduğumuz bir marka ve ben bu ürünü kullandıktan sonra diğer ürünlerini de edinerek saçlarımda tam olarak etkisini görmek istiyorum.
Öncelikle ürünümüz 100 ml.lik son derece şık ve kullanışlı bir ambalaja sahip.Ürünü fısfısıyla saçınıza sıkarak ,masaj ile yayarak kullanıyoruz.Saçlarımda oldukça fazla bir dökülme olduğu için ben bu ürünü kullanmayı tercih ettim.Bu ürün özellikle erkek tipi dökülmelerde işe yarıyor.Öncelikle içeriğine bir göz atalım isterseniz.
Ürünü yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve bitmek üzere.Günde bir sefer masaj yaparak kullandım.Sonuç olarak oldukça memnun kaldığımı söyleyebilirim.Saçlarımın parladığını,güçlendiğini ve çabuk uzadığını fark ettim.Ürünü kullandıktan sonra saç dökülmem oldukça azaldı.Fakat yeni saç çıkarma konusunda bir sonuç alamadım.Benim saçlarım çok sorunlu olduğu için zaten böyle bir etki beklemiyordum.
Ürün çok hoş hafif bir kokuya sahip ve saçta kalıntı bırakmıyor.En güzel özelliği de durulama gerektirmemesi.Ben saçımda en çok dökülme olan 5 bölgeye(saç derime) 1 fıs sıkarak masajla bütün kafama yaymayı tercih ettim.Özellikle gece yatmadan kullandım.Saç köklerini besleyerek küçük tüylerin çıkmasını sağlamayı vaat ediyor ürün bunun içinde sanırım bir kutudan daha fazla kullanmak gerekiyor.
Ürünü kullandıktan sonra 4-5 saat yıkamamak gerekiyor.1 saat boyunca da jöle gibi maddeler sürmemeliyiz.Bu yüzden ben geceleri kullanmayı tercih ettim.Saç derisinde sivilce ya da yara gibi bir problem varsa kesinlikle kullanmamalıyız ve gözlere ürünün gelmemesi için dikkatli olmalıyız.Ben bu ürünü tekrar almayı düşünüyorum çünkü saçımdaki etkileri hoşuma gitti.Sizin saç dökülmesine karşı önerileriniz neler?Ürün 49 lira ve ŞURADAN ulaşılabilir.Sevgiler...

9 yorum:

  1. GÜZEL GÜNLERDE KULLAN CANIM

    YanıtlaSil
  2. gece sürüp sabah yıkanıyor mu, yoksa kalıyor mu saçta?

    YanıtlaSil
  3. saç dökülmesi problemi ile çok uğraştım. Bu ürünler kişiye göre farklı etkiler yaratıyor :)

    YanıtlaSil
  4. Ürünü kullanmaya başladıysanız gelişmeleri paylaşabilir misiniz? Özellikle saç dökülmesi konusunda nasıl bir gelişme oldu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünü kullandım ve bitti yukarıda yorumlarımı zaten yazdım saçları güçlendiriyor,ufak tüyler çıkarıyor ama sanırım tam bir etki için bir kutudan fazla kullanmak gerekiyor ama saç dökülmemi durdurdu diyebilirim.

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.